Terug naar overzicht
Hey, Bij ons werd hij niet vermeld, zelfs nog nooit van gehoord..... Groetjes
wij trouwen niet voor de kerk maar ik kan mij niet herinneren dat bij ons in de familie iemand de naam van de priester op de uitnodiging had staan groetjes
Dat heb ik ook nog niet gehoord hoor. K zou nie weten waarom je een priester op uw uitnodiging moet vermelden. Daar hebben de mensen niks aan he. K zou het niet doen. groetjes
Dag Goedele ook voor mij is dit onbekend. Wat wij wel gedaan hebben, en jullie misschien ook kunnen doen, is de priester vermelden bij het dankwoord achteraan het misboekje. groetjes Els
Wel wij doen dit wel... Maar wij hebben dan ook een heel klassieke uitnodiging! Ik weet niet of dit in 'moderne' uitnodigingen gebeurd. Bij ons luid het: De huwelijksmis waartoe u vriendelijk wordt uitgenodigd, zal worden opgedragen door E.H. Herman Meganck in de Sint-Onkomenakerk te Bavegem op zaterdag enz... Dus je schoonmoeder heeft in mijn geval wel gelijk! Groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Dat heb ik ook nog nooit gelezen zenne... Sorry, niet slecht bedoeld, maar ik vind dat wat 'begrafenisachtig'... :-/ Wij vermeldden onze pastoor wel op het laatste blad van ons misboekje bij de bedankingen.
Hoi Goedele, Wij zullen net als bij Astrid een zeer klassieke uitnodiging hebben, en de priester zal er ook opstaan. Sowieso de priester van de kerk en het zou kunnen dat we nog iemand nemen, een kennis van mijn ouders. Ik heb nog uitnodigingen (klassieke dan) gezien waarop ze dat deden, maar op de 'modernere' uitnodigingen heb ik dit nog niet tegengekomen. Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind dit zeer gepast om op een uitnodiging te noteren. Veel succes nog!
Hay ook wij hebben een klassieke uitnodiging, en daar wordt de naam van pastoor wel in vermeld! Greetz
Ok, dank je voor de reacties iedereen. Ik denk dat we het dan toch gaan doen. Groetjes,