Terug naar overzicht
HALLO CATHERINEHeb je geen broer of oom meer die nog alleen is. Anders kan je mama daar bij lopen. Of je opa?groeten Ellen
HeyWij doen dat ook zo! Ik vind eht zo romantisch als hij u dan pas ziet.Mijn vriend zijn ouders zijn wel overleden, dus dat bespaart ook een ambetant moment dat hij met iemand anders zou moeten binnenkomen hé. En voor de suite kom ik met beide ouders binnen, dat ziet ge ook veel in Amerika. En dat is ook wel mooi vind ik, tenslotte heeft mijn mama evenveel (als niet meer) voor mij gedaan dan mijn papa, en zo mag ze mij ook weggeven.GroetjesVicky09.09.06
Beste Catherine, Kan je het niet zo organiseren dat je moeder kan aansluiten bij de minisuite voor je komst. Zij kan samen met de vader van de bruidegom binnenkomen, de bruidegom met zijn moeder, de getuigen. En dan is het alleen nog wachten op de wagen met jou en je vader. Je moet er dan alleen voor zorgen dat je moeder opgehaald wordt zodat zij al op voorhand mee binnen kan gaan. ps Dan moet je wel zelf voor je bruidsboeket zorgen want dan kan je aanstaande je dit wel niet zelf overhandigen. veel succes met je planningine
Je kan het ook zo doen:Je laat de suite eerst binnenkomen. Je vriend met zijn ma, de vader van je vriend en jou ma en dan de rest van de suite. Die lopen al naar van voor en dan staat je vriend vooraan te wachten met je bruidsboeket. Dan pas komen jij en je vader binnen en geeft je vriend het bruidsboeket aan jou.
Hey,bij een suite op 'Amerikaanse' wijze (echter ook zo in Engeland en in feite de meeste landen) is iedereen al in de kerk en komt enkel de bruid aan de arm van haar pa binnen, voorafgegaan door haar vriendinnen en eventueel zussen (Bridesmaids). De bruidegom staat dan vooraan in de kerk met naast hem - in hetzelfde kostuum - zijn 'best man'.Vanzelfsprekend pas je alles gewoon aan aan hoe jij het het liefste zou hebben. Groetjes uit Engeland, Liselot
Hallo,Liselot heeft inderdaad gelijk. Wij hebben ook in Engeland gewoond en hebben van hun afgekeken. Iedereen zit al in de kerk als bruid en vader toekomen. Vooraf komt iedereen tesamen aan de kerk (of op Engelse gewoonte in de pub naast de kerk) en dan vergezelt de hele groep de bruidegom naar binnen. Er bestaat geen officiele suite. De bruid komt traditioneel ietsje te laat toe...Het is een heel plezante en spannende manier om het zo te doen. Het is een fantastisch moment wanneer je ventje je daar staat op te wachten met de rest van je famlie en vrienden.Veel geluk ,An