Terug naar overzicht
hoi els, heb enkele jaren geleden daar een trouw meegemaakt en was super, receptie was buiten, rest feest binnen, zaal waar je vanalles mee kunt doen qua concept. was toen zwart wit thema als ik me niet vergis. voordeel je kunt er blijven slapen. wijzelf trouwen dit jaar op 14 augustus en wat eten en drank betreft maak je het zelf zo duur als je wilt he. wij kiezen voor een receptie met uitgebreide hapjes (denk een acht a tien) koud en warm, daarna voor en hoofdgerecht en ijsstaart. drank zorgen we zelf voor dit scheelt een stuk in de rekening. ik denk dat je toch begint tussen de 50 à 80 euro pp alles in. succes!
Hoi Els, Wij hebben ook een grote interesse in Domaine de Jaurieu en hebben momenteel een optie in september. Als ik de zaal binnenging vond ik ze ronduit prachtig! Heb je intussen al wat meer comments kunnen sprokkelen rond deze locatie? Hebben jullie al eens het eten geproefd? Dank bij voorbaat en veel succes en plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk! Groetjes, Evi
Hallo, Wij zijn ook net verloofd, en ik ben al volop aan het zoeken naar locaties :)Domaine de jaurieu heeft heel sterk mijn voorkeur, maar ik vraag me af of het eten lekker is, en voldoende? we hadden graag gewerkt met verschillende standjes waar je gerechtjes kan halen, maar wel met zitplaatsen. Ik zie al een paar mensen die daar trouwen, dus vertel maar é!