Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel gastenboek

14-7-2010 11:30:46
Hello bruidjes

Binnen 9 dagen is het zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nog op zoek naar een origineel gastenboek dat ik het liefst zelf in elkaar kan knutselen....

Iemand een idee?

Groetjes
Sabine

Sabine
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 928

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-7-2010 12:44:31

ga eens naar Ava, loop daar eventjes rond en de ideeen zullen wel komen!

succes

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik14-7-2010 17:23:35

Wij hebben een boom. Enkele paastakken in een vaas gevuld met witte en groene parels en dan groene kaartjes die de mensen aan de takken kunnen hangen met lintjes..

Heel eenvoudig, maar geeft een wauw-effect :)

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 22:10:57

Wij werken met kaartjes die we op de tafels gaan leggen. daar staan dan enkele vragen op die de mensen moeten beantwoorden. Een beetje het principe van het feestviltje, maar ik heb de kaartjes zelf gemaakt op vistaprint, zodat deze van lay-out toch wat aantrekkelijker zijn :)
Nadien ga ik deze dan zelf inkleven in een boek.

Veel succes!!

britt
17-7-2010
 Meld misbruik15-7-2010 10:54:13

Wij hebben een grote fotokader met daarin een foto van ons. De bedoeling is dat de gasten hun naam op de passe-partout zetten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...