Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VT4 belde en ik zie dat precies wél zitten

14-7-2010 11:33:28
Halokes,

Ik had hier al vanalles gelezen en vraag me nu af: misschien moet ik dan maar die zotte mediageile zijn :) Geef toe; we gaan er dan toch allemaal naar kijken ook hé. Voor de commentaren heb ik gene schrik. Als ik een trouw kan organiseren met de commentaren van mijn moeder, dan kan ik de commentaren van vreemden wel aan. Ikzelf ben nogal een contente dus afkraken van de andere trouwers ligt niet direct in mijnen aard, al ben ik wel een zeer direct iemand!

Dingen die me doen twijfelen:
- je genodigden die dit niet zien zitten en daardoor vroeg afdruipen
- 2 avonden weg van het ventje en de kids (+ ik werk 1op2 weekends) Spijtig dat 't niet per koppel is
- ons feest houdt niet echt veel in en we gaan alleen met de suite eten, waar die dames dan niet bij horen!
- ik ben opvoedster en moet bij wijze van spreken de dag erop nog voor een jeugdrechter kunnen verschijnen...

Ik heb alleszins wat vragen voor 'Annabel van Vt4' die me donderdag terugbelt...

We hebben altijd gezegd, als we trouwen dan moet het op een leutige manier zijn. En we hadden dolgraag meegedaan met een soort 'honeymoonquiz van Linda de Mol' Maar dit is toch nog andere koek!

Ik wou dit eventjes met jullie delen; in de hoop natuurlijk dat jullie me niet al te gek gaan verklaren ;) We zijn alles behalve emotioneel/romantisch aangelegd en staan ook zo bekend, misschien si dit dan wel echt iets voor ons. Heeft er dan niemand ervaring met wat als je wél instemt??

Groetjes
Kitty

kitty
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1711

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 12:06:40

Hey Kitty,

Heb enkel hier al gelezen op het forum dat niemand daar zin in heeft om mee te doen en eigenlijk zou ik dat totaal ook niet zien zitten hoor.
Uiteindelijk is het een soort "komen eten" waar men op den duur mekaar meer zit af te kraken dan wat anders (ondanks goede bedoelingen) en uiteindelijk maar 1 ding telt en da's die prijs binnenhalen.
Je hebt dan idd ook een vreemde die heel de dag gaat volgen en volgens mij dan ook bij dat etentje met de suite zal zijn hoor.
Uiteindelijk blijft een trouwfeest iets heel persoonlijk. Jullie zijn dan misschien wel niet romatisch en emotioneel en dat weten jullie vrienden enzo wel maar die vreemde weet dat niet en gaat misschien daarover bakken kritiek spuien.... Dan mag je nog zo tegen commentaar kunnen, da's volgens mij toch niet leuk hoor.
Trouwens vroeger bij de honeymoonquiz werd enkel het wettelijk huwelijk zo een beetje voor de camera gedaan maar het feest enzo bleef buiten beeld.
Uiteraard is het jullie keuze maar ik zou toch maar héél goed aan vt4 vragen hoe het allemaal zit en hoop voor jullie dat er geen onaangename verrassingen bij zullen zijn.

Groetjes,
ilse

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2010 12:11:23

Ook ik hoop dat je nadien geen wrang gevoel overhoudt aan de commentaren. Uiteindelijk is dit jullie prachtigste dag!
Wij hadden 2 weekends terug ook een trouwfeest en de commentaren die ik daar heb opgevangen... Daar zou ik toch ook niet zo blij mee zijn, hoor... Ook al was het dan volledig naar de zin van het koppel zelf. En dàt is toch het voornaamste: dat het jullie fijnste dag is! Zonder de mening van 'wildvreemden'.
Maar hey, als jullie dit zien zitten... Doen, dan!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2010 12:14:23

Oh ja, wat je aanhaalt, nl. dat je gasten daar mss niet zo mee opgezet zijn, kan ik zeker begrijpen!!! Wij doen bij elk huwelijk in onze vriendengroep een onozel iets. We zingen een liedje of brengen een gedicht waar we enkele pikante details naar boven halen. Ik heb al meerdere keren de bruid met een rood hoofd gezien! Echt gênant! En dat zenden ze dan natuurlijk uit!
Anderzijds zullen mensen geremder zijn... Niet iedereen wil gefilmd worden als hij / zij een grap maakt of de dansvloer onveilig maakt. En net dàt zijn de dingen die je bijblijven en de je feest geslaagd maken voor jezelf en voor de gasten!

sharon
10-9-2011
 Meld misbruik14-7-2010 12:15:37

hey heb ergens gelezen dat je van willebroek bent,
leuk ik ook :)

ivm dat van vt4
ik zou dat ook niet echt zien zitten
het zijn eigelijk vreemden die naar u feest komen
en als ik naar komen eten kijk
doen ze niks dan afbreken
ik vind niet dat vreemden zich hoeven te moeien met ons doen en laten
dus ik zou er zeker niet aan mee doen

als jij wel meedoet laat het me zeker weten dan ga ik zeker kijken

groetjes
sharon

angela
2-10-2010
 Meld misbruik14-7-2010 12:34:49

ik zou het zeker niet doen. Een trouwfeest is toch een privéaangelegenheid. Als daar dan twee vreemden komen zeggen wat goed en niet goed is, zou het niet willen.
Als je het ziet zitten moet je er voor gaan natuurlijk.

groetjes Angela

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik14-7-2010 12:40:57

Ze hebben mij ook gebeld en ik wou het niet doen. Vreemden die je ergens bij aan tafel moet zetten, een cameraploeg die overal in de weg loopt, zelf naar een ander hun feest moeten gaan waar je niemand kent en ik me maar ongemakkelijk zou voelen, ... ik denk dat ik zo al genoeg stress zal hebben opdat alles goed zou verlopen, dit wil ik er echt niet bij.

Maar iedereen moet natuurlijk doen waar hij zich goed bij voelt. Mijn vrienden en familieleden zouden het inderdaad niet appreciëren dat ik zou meedoen. Zij zouden dan ook misschien op tv komen en zij krijgen niet de keuze om te kiezen. maar misschien vinden jouw vrienden en familie dat wel leuk.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-7-2010 12:43:15

Je moet doen wat jullie willen!
Iedereen is hier negatief over, ik zou het persoonlijk ook niet doen, maar als jij het wél ziet zitten, dan moet je het doen, anders ga je je altijd blijven afvragen .... 'wat als we hadden meegedaan, hadden we dan gewonnen?'

Ik geef toe, ik zou er met plezier naar kijken, en zoals elke bruid, zou ik op alles wel commentaar hebben :)!

Ik zou zeggen, denk er goed over na want als je eraan meedoet, dan is er geen weg terug!

Liselotte

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik14-7-2010 12:59:32

Wij hebben ook de vraag gekregen en gaan er niet aan meedoen voor alle redenen hierboven al opgesomd.
Maar zou het programma op tv komen, dan zou ik zeker kijken!
Ik heb veel respect voor de dames die wel het lef hebben om op tv te durven komen!!!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-7-2010 13:00:13

Sluit me aan bij al wat hierboven is gezegd, zoiets is en blijft 'n persoonlijke keuze, net zoals ik er van m'n leven lang niet aan zou deelnemen.
Grote vraag die ik me stel, is het of het echt wel zo ver komt. Ze zoeken al zolang naar de bruidsparen, dacht dat ze nu wel al zouden bezig zijn met opnames, maar blijkbaar hebben ze nog niet genoeg paren.
Hier dus zeer benieuwd of het allemaal wel bewaarheid wordt. Wsl wel, dat ze genoeg "zotten" vinden zoals jij het zelf beschrijft, maar zoniet, zou ik het wel grappig vinden. Zoveel energie in hun zoektocht naar die koppels en niets dan afwijzing.... en begrijpelijk, de meesten zijn nog te veel gesteld op hun privacy, gelukkig maar.

Bedenk ook dat je daarmee een stuk privacy van je gasten wegneemt, zelf vind ik dat niet echt correct.... zou er ook niet van gediend zijn als ik aan zo'n trouw zou moeten deelnemen waar zo'n cameraman rondloopt van VT4. Zelf is er bij ons ook één, maar voor 'n privé-DVD vind ik toch iets anders...

Sara
30-7-2011
 Meld misbruik14-7-2010 13:09:53

Persoonlijk zou ik dit ook niet zien zitten, maar iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Als jullie dit wel een leuk idee vinden, waarom niet?

Je angst dat mensen vroeger naar huis zullen gaan, is misschien wel een beetje gegrond. Ik zou toch ook niet zo ongeremd op de dansvloer gaan staan als ik weet dat dit op televisie zou uitgezonden worden. En als ik niet kan dansen, dan moet het al een heel goed feest zijn om mij tot langer dan een uur of één te kunnen boeien.
Wij twijfelen zelfs over een videograaf om die reden en een eerste rondvraag in de familie doet denken dat zij een videograaf niet zo appreciëren. Misschien moet je allereerst al eens met jullie ouders overleggen en zien wat zij denken over de reacties van de familie? Zo krijg je al een idee en een mening van iemand die jullie heel goed kennen.

kris

Meld misbruik14-7-2010 14:13:56

Ik heb al gedraaid voor zo'n trouwfeest waar VT4 kwam filmen.
De cameraploegen zie je natuurlijk wel, maar eigenlijk houden die mensen zich professioneel discreet.
Wat me opviel is dat ze heel veel de tafel filmde van de andere bruiden.
Zij filmden uiteraard ook het bruidspaar en als de andere bruiden op de dansvloer stonden werden die ook gefilmd.
Ze gaan geen specifieke shots doen bij de andere genodigden, dat is niet de bedoeling. Uiteraard als de dansvloer gefilmd wordt, kan je niet vermijden dat er hier en daar wel es een persoon min of meer herkenbaar zal zijn op de achtergrond.
Voor de rest zie je ze shots nemen van het eten, eventuele "speciale" dingen die in de zaal stonden en ook kwamen ze van mij een shot nemen, maar de camera was vooral gericht op mn handen terwijl ik aan het mixen was. Een shot van een paar lichteffecten hebben ze ook gedaan. Maar dit zal uiteindelijk maar dienen als achtergrond in de montage. Ze filmen tijdens het avondfeest misschien wel veel maar uiteindelijk zal je misschien maar een paar minuten daarvan op tv zien en dan zal het bruidskoppel en de andere bruiden op de voorgrond komen.
Ik had ook schrik dat de aanwezigheid van de cameraploegen een rem op het dansfeest zou zijn, doch in mijn geval was dit niet zo...integendeel. Misschien ook omdat ik goed was ingelicht welk vlees ik in de kuip ging hebben en ook omdat ik het "danspubliek" heel goed aanvoelde en ik me ook had voornomen om me niks aan te trekken van de VT4-ploeg, maar dat zal wel met mijn ervaring te maken hebben. In ieder geval heeft de dansvloer altijd vol gestaan en trokken de mensen zich niks van de camera's aan, zij hebben zich volledig overgegeven aan de muziek....ook de 3 andere bruiden!!

Het koppel van dit feest, eigenlijk was het een trouwfuif met nadruk op FUIF, hadden gekozen voor ni te veel chichi, het was dus zeker geen klassiek gedoe! Het eten was ook vrij simpel en gewone kost in de vorm van een buffet, je kon zelfs gewoon frietjes met stoverij eten. De dessert was in de vorm van een oude "crèmekar" waar je zelf je hoorntjes kon opvullen...
Hoe dit op tv gaat overkomen tov de andere bruiden, dat is weer wat anders. In ieder geval had dit koppel op dat vlak er geen moeite mee, zij kozen bewust voor zo'n losse en ongedwongen aanpak.
Ik hoorde van een andere bruid, dat haar trouwfeest ging doorgaan in een chateau in Frankrijk....dit zal dan wel de grand chique zijn. Het contrast van het één feest zal enorm groot zijn tov van het ander feest. En daar zoekt VT4 naar natuurlijk, dat is televisie maken anders gaat het programma een saaie boel worden!

In ieder geval was het koppel en ook de aanwezigen helemaal tevreden over het verloop van hun trouwfuif.....en da's het voornaamste.
En nu allemaal nieuwsgierig uiteraard naar de tv-opname! :-)

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik14-7-2010 14:30:40

Mij hebben ze ook gebeld en moest er geen seconde over nadenken: NOPE...
Het blijft een privé-aangelegenheid met vrienden en familie en de rest van België heeft op ons feest niets te zoeken. MAAR als jullie dat zien zitten, waarom niet dan!
We geven het graag toe dat we gaan smullen van dat programma, dus als jullie zo'n avonturistisch koppel zijn, go for it.

groetjes en succes!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik14-7-2010 15:25:09

hei laat u niet afschrikken door de negatieve commentaar... moesten ze mij nu bellen voor het programma, zou ik ook twijfelen...wel of niet, zou zeker niet direct nee zeggen...

ok, je gaat mss wat negatieve commentaar krijgen, maar waarschijnlijk ook positieve.. en uiteindelijk ga jij ook naar 2 trouwfeesten waar jijzelf ook negatieve en positieve opmerkingen zult geven..uiteindelijk maakt iedereen zijn trouwdag hoe hij en zij zelf willen, en niet iedereen zou het op diezelfde manier doen..

dus zou zeggen, als je het echt ziet zitten, en u verloofde ook...doen!!! kan maar leuk worden, en zoniet dan negeer je die 2 andere bruiden die komen loeren gewoon en doe als of ze er niet meer zijn!!!

veel succes, en hou ons op de hoogte

groetjes

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik14-7-2010 15:33:37

In ieder geval willek dan wel weten of je nu mee doet of niet !
dan wil ik die aflevering zeker niet missen ;)
wie weet wordt het juist allemaal wél nog tof ?
De enige reden waarom ik het nie zou doen is omdat ik camera vrees heb :D
het gaat al een opdracht zijn voor onze videograaf om mij te filmen :D
maar aan de andere kant lijkt me wel een leuk idee, en wie weet ga je dan wel op een mooie huwelijksreis ! :)

eline
20-5-2011
 Meld misbruik14-7-2010 16:09:13

kan je iets winnen daarmee?
een reis of zo?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2010 19:41:55

@eline: een huwelijksreis

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 19:50:35

Hey,

Mij hadden ze ook gebeld maar ook om dezelfde reden niet gedaan. Toen ik het aan enkele gasten vermelde waren die enorm opgelucht. Kreeg zelfs reactie van "dan kom ik niet"...
Als jij het wel ziet zitten doen dan natuurlijk en uiteraard ga ik dat programma volgen!!!

Groetjes,
EDel

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik15-7-2010 0:11:54

Hey,

bij deze beslist dat we het niet doen. Als enige reden bleef nog over dat onze gasten dit niet zien zitten! En uiteindelijk maken zij van de avond toch een feestje :( We hebben ook een groepsdansje bij onze openignsdans en ook daar haakten mensen dan af!

Toch bedankt voor jullie reacties.

x Kitty

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik15-7-2010 15:40:58

Hallo,

ons hebben ze ook gecontacteerd. Ik heb getwijfeld, het is natuurlijk een mooi naslagwerk van 'je mooiste dag'. Enkele gasten zagen het niet zitten en wij twijfelden of we wel gewoon onze gang gingen kunnen gaan, of niet alles geregiseerd ging worden.
Onze trouw is ook een fuif, wij kunnen natuurlijk niet op tegen een trouw in een of ander chique zaal. Een reis van € 5.000 kan vrouwen wel katachtig maken he!.
Ik heb die mevrouw van vt4 zelf terug gebeld en gezegd dat we het niet gingen doen.
groetjes
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...