Terug naar overzicht
Hey Kim, Ik heb hetzelfde probleem als jij, ook gewoon kort haar. Mijn kapper zegt echter dan je daar zeker niet om moet treuren. Hij vindt dat bruiden met opsteek kapsels vaak overdrijven en te veel afwijken van hun natuurlijke look. Dikwijls kunnen ze kort haar iets feestelijker brushen of een beetje krul of een heel klein bloemtje ergens opzij als het niet te super kort is en geeft een heel ander effect. Ik ga ook voor heel bescheiden coup soleil, iets meer kleurschakering in mijn haar geeft ook al heel wat leven.veel succes, ine
Hoi Kim,Wat ik een erg leuke en gevarieerde site vind is www.cyber-coiffure.com Dit is een frans-talige site maar met heel veel verschillende modellen. Ook voor kort haar. Nou veel succes ermee en ik wens je een hele fijne dag toe.Groetjes Françoise18/08/06
sorry,het moet zijn www.cyber-coiffeur.com . oeps foutje !!!
Aan FrancoiseSorry, maar ik ben op die site eens gaan kijken en er staat maar 1 voorbeeld voor kort haar.Het beste is gewoon aan je kapper vragen, die weten het.GroetjesTascha08.04.06
www.trouwkapsels.nl staan ook enorm veel kapsels op
Ik heb ook al bijna 15 jaar kort haar en geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht om het voor die ene dag terug te laten groeien, hoe vaak ik ook die vraag heb gekregen. Ik wilde ook wel iets anders dan anders en toch ook niet overdreven met een hoed, tiara, bloemen of helemaal geblazen. Als je je emailadres geeft, mail ik wel eens een paar foto's door van wat het uiteindelijk is geworden.
Dag an,Je mag de foto's van jouw kapsel doormailen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.bebedanktgroetjessofie
Anje mag ze mij ook altijd mailen: tinnevespa@yahoo.commerci!
Sofie, Volgens mij is het gelukt en heb jij de foto's ontvangen.Martine,Ik heb 2x geprobeerd naar u dezelfde mail te sturen, maar ik krijg steeds een foutmelding. Sorry.
Hoi An,Moest je dat es willen doen! Kzou je heel dankbaar zijn! Dank bij voorbaat. Email: flodderke_1983@hotmail.com