TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ines
18-9-2010
|
14-7-2010 16:48:27
hey,
Bewegen !
Doe dit samen met je toekomstige. ga eens samen zwemme, squashen, fietsen, ...
DIt hoeft niet veel te zijn zo ben je samen en heb jij een hulpje om te gaan bewegen.
Maak een eetplanning en zorg hiervoor dat er wat gezonde voeging is en vermijd frietjes en zoveel meer.
En de stress zal je ook wel wat helpen om te lijnen.
Ik ben een tijdjge geleden ook vermagerd maar begin het stilletjes aan terug te krijgen. nu ga ik af en toe met mijn ventje zwemmen, als we kunnen met de fiets een terasje doen (water). Kleine efforts hou je langer vol.
succes meid !
|
|
Valerie
4-9-2010
|
14-7-2010 17:21:04
Wat fietsen of zwemmen, maar hou wel rekening als je spieren krijgt dat spieren zwaarder wegen, dusja je vorm kan wel veranderen maar je gewicht zal daarvoor niet verminderen. In 30 dagen weet ik niet of je vorm zoveel kan veranderen maar goed. Verder gezond en evenwichtig eten. Zeker niet laten van vlees te eten. Veel water drinken, wel zorgen dat je het telkens weer uit plast. Anders heeft het ook niet veel zin :-) Ik drink sinds een jaar geen cola meer, enkel nog tonisteiner caloriearm en water. Dit heeft me geholpen om 4kg te vermageren. Ook wat evenwichtiger te eten, zodoende zit ik nu op een ideaal en normaal gewicht. Dat was toen ook al zo, maar wou gewoon van die cola af ;-)
Succes! Groetjes!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
14-7-2010 18:50:41
Veel water drinken, bewegen, stress,...
Maaltijden (bv. lunch) door verse ananas vervangen. Ananas breekt vet af. Dit is goed voor een tijdje hé, niet blijvend.
In de bodybuilding wereld wordt dit trucje al jaren gebruikt.
groetjes, Carolina
|
|
Mila
5-6-2010
|
14-7-2010 18:57:20
Wat voor verschil maakt nu in godsnaam dan 12 kilootje...
|
|
dana
21-8-2010
|
14-7-2010 19:15:40
ik heb op 5 dagen 2 kilo ofgevallen met maaltijden vervangers.
|
|
Charlie
20-8-2010
|
14-7-2010 21:56:02
Hier een heel goed resultaat met de weight watchers,ik ben gestart op 5 mei en ik wou 10 kg kwijt zijn tegen 20 augustus.Ik zit nu al aan 8,5 kg af.Je mag alles eten en dat is ook wel plezant,zo heb je niet echt het gevoel dat je op dieet bent!Succes
|
|
Lieve
4-9-2010
|
15-7-2010 9:24:18
Een kilo heb je er zo af. Gewoon gezond eten, niet teveel alcohol en wat extra bewegen.
|
|
Jill
24-1-2010
|
15-7-2010 13:03:13
Slimbelly !
Op 4 weken tijd kan je gemiddeld 8 cm verliezen aan buik en taille. Echt een aanrader en het is gezond, aangezien je dit doet door middel van sporten, wat nog altijd het beste is om af te vallen en in proportie te komen qua lichaamsbouw!
Veel succes!
XXX
|
|
stephanie
4-9-2010
|
15-7-2010 13:06:24
Hoi,
Als je niet makkelijk lijnt kan je een proteïnedieet starten. Ik doe dit wel onder begeleiding van een diëtiste en in combinatie met wat beweging. Was 5 kg kwijt in 4 weken.
succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|