Terug naar overzicht
amai op curacao... ferm...op het witte strand? maar zo bloemen vind je zeker en vast in de veritas, heb ze hier al eens gezien... veel plezier!!!
wij trouwen binnen 44 dagen en gaan op huwelijksreis naar curacao :p veel geluk hé daar
Mja op het witte zandstrand in een klein prieeltje aan het water...super romantisch , en Super mooi! Ik ga zeker is kijken bij veritas , bedankt voor de info ! en Ilse , geniet van je vakantie daar , welk hotel ga je ? Grtjs Wendy
Ik had ook bij Veritas geweest. Heb daar jammer genoeg niet mijn ding gevonden. Veel te weinig keuze vond ik. Ik heb bij Claire veel meer gerief gevonden. Waaronder ook een mooie zijden roos. Maar ben nu vorige week geweest voor mijn testkapsel en mijn kapster heeft daar gewone orchideën ingestoken ipv. die nepbloem. En amaai dit was véééél mooier hoor. En een orchidee is toch zowat overal te vinden. Nee?
Hey wendy, ik denk dat je die bloem ook misschien wel eens bij H&M zou kunnen vinden. Als je ze niet in de juiste kleur vindt, kan je ze misschien nog kleuren met textielverf. Als je een beetje kreatief bent, lukt dat wel. gr veerle