Terug naar overzicht
in de c&a hebben ze mooi kleren ik heb de mijn daar ook gehaald ,3kwart broekje hemdje en een dasje voor hun en per stuk 49euro en helemaal gekleed
Hey natascha, Heb je da nu gehaald?? Heb je er anders een foto van? katrien_dewaegeneer@hotmail.com
is een maand geleden maar daar zijn altij mooikleren en ni duur ,liggen bij mijn schoonmoeder ma ga daar nog naar toe deze week en mail ik het door
Mode4kidz.nl? Ons bruidsjongetje van 4 staat er BEELDIG mee met z'n 4-delig pak, 'n echte gentleman. Maar misschien zoek je niet iets zo formeel...
Hallo ! Probeer anders eens een winkel van Filou and Friends, toffe kleertjes, niet te duur en vooral draagbaar ook achteraf ! Wij hebben er onze bruidskindjes van 3, 6 en 8 mee gekleed. Ook mooi bij elkaar passend qua kleuren enzovoort voor verschillende leeftijden. Veel succes ! Groetjes, Els
Indd Els, De kledij van ons 3 jongens (2 keer 2jaar en 1 keer 3 jaar, wel verschillend in grootte) komen ook van Filou and Friends... En de wintercollectie is van 8 juli binnen in Gent... groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Hallo, ik heb voor mijn zoontje een kostuum gekocht met bijpassende schoenen bij www.suitsyouwell.com. Hij wou een pak gelijk zijn papa. groeten