Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben rietjes met daaraan een zakje snoep. http://www.bb-collections.com/nl/collecties.detail.asp?pc=10&n=9&p=183&page=2 Voor de grotere hebben we een fotoclip.Hier gaan Smarties ofzo aanhangen. http://www.bb-collections.com/nl/collecties.detail.asp?pc=2&n=1&p=10&page=1 En voor de volwassen en die die het willen,krijgen een ijsje bij het buitengaan. Mijn vriend werkt namelijk bij bo frost en ze gaan met een camion aan de kerk komen staan ;-) xxxxx
Als je al ijsjes hebt zou ik niet nog een keer snoepjes voorzien. De meeste kindjes gaan al zeker een ijsje willen (hoe zou je zelf zijn) en een zakje snoep blijft meestal niet lang ongeopend. Met buikpijn en misschien wel zieke kindjes tot gevolg. Niet echt een leuke kado voor de ouders . Wij zullen denkelijk enkel gaan voor een zakje snoepjes maar hebben niet veel kindjes in de vriendenkring en familie.
Wij gaan voor badeendjes. We zijn er gaan halen bij AVA, samen met zakjes. De eendjes gaan we samen met wat snoepjes in een zakje (doorschijnend) stoppen en dit dan uitdelen aan de kinderen aan de kerk. :-)
Met een ijsje alleen zullen de kinderen al héél tevreden zijn, hoor! Daarbij, als ze een ijsje vasthouden, zal al de rest toch in de handtas van de mama verdwijnen. Zonde dan...
Wij hebben ook badeendjes en snoepjes van bij de AVA maar bij ons zitten ze in een doorschijnende bol ipv in zakjes. We hebben gepersonaliseerde koekjes voor de grotere kinderen. Voor de volwassenen 's avonds zijn het ook de koekjes geworden maar in een koekjesdoos verpakt.
hey, wij hadden knikkerzakjes (van cars, doornroosje, lion king) gevuld met snoepjes en daarbij een speelgoedautootje voor de allerkleinsten en een bellenblaas voor de grote (wel zonder stickertjes)! bij ons waren er niet zoveel kindjes (had een 15-tal zakjes voorzien) bij bart smith hebben ze wel van die leuke "hebbedingetjes". grtj!
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik denk dat ik gewoon enkele badeendjes ga halen...en misschien een klein snoepzakje eraan. Maar best niet teveel denk ik (20 -tal). Ik moet het mezelf natuurlijk ook niet moeilijker maken dan het al is.... Groetjes xx