TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefaan
|
15-7-2010 8:52:10
hey proficiat.
Misschien de roman molen in sint-pauwels daar worden regelmatig wel feestjes in gehouden.
Stefaan
|
|
wendy
24-8-2010
|
15-7-2010 10:36:30
Hey Veerle ,
Ook ik had is wat rondgekeken in het waasland voor we beslisten van op Curacao te trouwen en ik heb ondere andere , Scala in beveren , de villa in melsele , zelfs het zaaltje van de kadans , en den nieuwe troubadour gedaan. Ik zou qua prijs en vriendelijkheid zeker is Den Nieuwe Troubadour in Beveren gaan bekijken...Toen ik ging kijken hadden ze de zaal aangekleed voor een huwelijksfeest dat die avond daar plaats vond...Ik vond het werkelijk prachtig! Hier is de site ; http://www.denieuwentroubadour.be/
Alvast veel plezier bij het zoeken naar een zaaltje
Oja ...zaal Olympic in Beveren ..ook nog eentje..
Grtjs Wendy
|
|
veerle
21-5-2011
|
15-7-2010 13:05:47
Hoi Wendy,
Mercikes voor de tips. De villa in Melsele, is eigenlijk min of meer al besproken, maar dan zitten we nadien met onze duimen te draaien natuurlijk. Het zaaltje aan de kadans, daar had ik nog niet aan gedacht, dat is niet zover van de villa verwijderd. En de nieuwe troubadour ga ik nu eens bekijken zie. Bedankt en mooie huwelijksreis gewenst. Begint te korten hé.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-7-2010 13:55:22
Ik heb ook al veel goeds gehoord over zaal Toon in Sinaai. Daar kan je ook zelf alles regelen, dacht ik.
Zelf geen ervaring mee.
|
|
Reina
28-8-2010
|
16-7-2010 10:14:23
Wij hebben ons huwelijksfeest in Zaal Toon in Sinaai, vrij van catering en muziek. Drank is af te nemen in de zaal, maar aan brouwers prijzen, er is geen bediening dat moet je zelf regelen. De huur is 150 euro en de borg ook, voor 10 euro kan je servies en bestek bij huren. Er is geen website vzw Opset is verantwoordelijk voor de verhuur
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|