Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie gezocht in het waasland

15-7-2010 8:33:37
Hoi iedereen,
volgend jaar in mei trouwen wij. Ik (veertiger) voor de tweede keer, maar mijn gommetje (ook veertiger) voor de eerste keer. We hebben gisteren juist ons huisje gekocht (officieel) en zouden graag na onze trouw een mooie huwelijksreis maken. Nu willen we wel een feest(je) maar niet te groots, omdat we al veel centjes in ons huis gestopt hebben natuurlijk. We zouden 's middags met de ouders en broers en zussen eens lekker gaan eten, maar zoeken nog iets voor 's avonds, zodat we ook nog wat vrienden enz. kunnen uitnodigen en eens lekker onze benen kunnen strekken en die mensen ook nog een kleinigheid kunnen presenteren. Wie weet er hier een geschikte locatie, liefst in de buurt van het waasland...melsele, beveren, kruibeke, st-niklaas.enz. Het mag ook een gewoon zaaltje zijn, waar we voor de rest voor alles zelf moeten zorgen hé.
PLEASE HELP
groetjes iedereen

veerle
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1967

stefaan

Meld misbruik15-7-2010 8:52:10

hey proficiat.

Misschien de roman molen in sint-pauwels daar worden regelmatig wel feestjes in gehouden.

Stefaan

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik15-7-2010 10:36:30

Hey Veerle ,

Ook ik had is wat rondgekeken in het waasland voor we beslisten van op Curacao te trouwen en ik heb ondere andere , Scala in beveren , de villa in melsele , zelfs het zaaltje van de kadans , en den nieuwe troubadour gedaan. Ik zou qua prijs en vriendelijkheid zeker is Den Nieuwe Troubadour in Beveren gaan bekijken...Toen ik ging kijken hadden ze de zaal aangekleed voor een huwelijksfeest dat die avond daar plaats vond...Ik vond het werkelijk prachtig! Hier is de site ; http://www.denieuwentroubadour.be/

Alvast veel plezier bij het zoeken naar een zaaltje
Oja ...zaal Olympic in Beveren ..ook nog eentje..

Grtjs Wendy

veerle
21-5-2011
 Meld misbruik15-7-2010 13:05:47

Hoi Wendy,

Mercikes voor de tips. De villa in Melsele, is eigenlijk min of meer al besproken, maar dan zitten we nadien met onze duimen te draaien natuurlijk. Het zaaltje aan de kadans, daar had ik nog niet aan gedacht, dat is niet zover van de villa verwijderd. En de nieuwe troubadour ga ik nu eens bekijken zie. Bedankt en mooie huwelijksreis gewenst. Begint te korten hé.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-7-2010 13:55:22

Ik heb ook al veel goeds gehoord over zaal Toon in Sinaai. Daar kan je ook zelf alles regelen, dacht ik.
Zelf geen ervaring mee.

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 10:14:23

Wij hebben ons huwelijksfeest in Zaal Toon in Sinaai, vrij van catering en muziek.
Drank is af te nemen in de zaal, maar aan brouwers prijzen, er is geen bediening dat moet je zelf regelen. De huur is 150 euro en de borg ook, voor 10 euro kan je servies en bestek bij huren. Er is geen website vzw Opset is verantwoordelijk voor de verhuur

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info