Terug naar overzicht
Hoi Dat is bij iedere trouw het grootste probleem heb ik al gemerkt, zo ook bij ons :-)Uiteindelijk heb ik toch iets leuks gevonden! Ik heb een boekje "ik hou van jou" gekocht bij een dagbladwinkel. En daar stonden allerlei gedichtjes in. De goede dingen van de liefde, maar ook de slechte. Uiteraard heb ik enkel de goede gedichtjes uitgekozen! Daar nam ik dan de belangrijkste en leukste zin uit en die zet ik dan op een tafel-kaartje en op de grote kaart die op de tafel staat, zet ik die zin in het groot en het gedichtje dan eronder in kleiner lettertype. Je kan ook het volgende doen: - reisbestemmingen die jullie samen gedaan hebben- iets die te maken heeft met de manier/plaats waar jullie elkaar hebben leren kennen- allerlei dranken- disneyfilms- romantische films- liedjes die jullie typeren- soorten snoepjes en dan die snoepjes op tafel zetten of de mensen twee van die snoepjes meegeven om aan tafel te gaan- sport die jullie doen- werk die jullie doen (iets die ermee te maken heeft) al zou ik werk nu niet zo gauw associëren met mijn trouw :D Er zijn duizenden mogelijkheden. Groetjes!
Hey, Onze dj stelde ons voor om met kleuren te werken en dan per kleur een liedje te spelen. Rood (Vandaag is rood - marco Borsato) Yellow (Yellow submarine) .. Wij hebben dit niet gekozen omdat het anders te lang zou duren. Wij werken met het thema nr 7, omdat we ook al 7 jaar samen zijn. En bij ons gaat iedereen gelijk aan tafel. groetjes sofie