Terug naar overzicht
Hallo An Ik trouw op zaterdag 04/09/2010 en heb ook een kleed van ian stuart -> Dominica. Ik heb aanstaande zaterdag mijn eerste pas :-) dus ben heel benieuwd! Welk kleed heb jij gekozen? Alvast veel succes morgen! Groetjes
Hey naamgenootje:) Ik heb ook een ian stuart kleedje (muse) wel zonder de pofmouwtjes.Ik vind trouwens dat de foto's op de site van ian stuart de kleedjes geen recht aandoen!Veel succes morgen,groetjes
Hey An en Riet, Bedankt! Ik heb de Philomena van Ian Stuart, het is een beetje een atypisch trouwkleed... En op kapstok had ik het nooit gekozen! Maar het voelde beduidend anders aan dan alle andere kleedjes die ik toen paste. Een pak lichter en luchtiger! Ik was in de wolken, totdat ik het kleedje opzocht op internet. Amaai, wat een lelijke foto! Bovendien is er zo een catwalkmodel die in het kleedje rondparadeert met de armen in de zij, 't was precies een boerinnekleed (no offence...). Heel die col stond schots en scheef! Waow An, de muse is zo statig en elegant! Prachtig gewoon! En Riet! De dominica is zo verfijnd en romantisch! Love it! @ Riet, veel succes met jouw eerste pas zaterdag! Veel groetjes, en Succes! An