Terug naar overzicht
Mijn boeketje zal een bolleke worden dat geprikt wordt op oasis. Ik wist de prijzen van het bewaren al van mijn zus en vind dit ook veel te veel. Een mooie foto zal het worden en de bloemist heeft er mij bijverteld dat de bloemen in de oasis mooi zullen drogen dus... afwachten. En we zien wel. Groetjes
Ik heb ook hele mooie foto's van mijn boeket. Het boeketje is ondertussen helemaal gedroogd -roosjes, dus dat valt wel mee- en ik hoop t zolang mogelijk te kunnen houden, samen met mijn kleed. Was toch al niet van plan om het in een glazen bokaaltje op de kast te zetten! ;)) groetjes en nog veel succes met t organiseren!
Ik heb er een van kunstbloemen. (alleen de groene bladeren rondom zijn echt, maar die zijn mooi gedroogd) Het staat hier nog steeds schoon te wezen in de kast!!!! Nog geen seconde spijt van gehad! groetjes, Carolina
Vriesdrogen kost inderdaad véél geld. Ook kunnen niet alle bloemen gedroogd worden (calla's bv.) en dan steken ze daar nepcalla's in wat erg afsteekt tegenover de andere gedroogde bloemen, zag ik bij een vriendin. Ik heb mijn boeketje gewoon laten indrogen door het tijdens onze huwelijksreis thuis ondersteboven te hangen. Toen we terugkwamen was alles mooi ingedroogd. De calla's zijn wel helemaal verfrommeld, maar omdat er ook roosjes inzaten is dit geen erg. Het staat nog steeds op de buffetkast. We hebben er ook héél mooie foto's van, dus de herinnering blijft sowieso!
Ben een ongelooflijke verse bloemenfan dus zijn kunstbloemen niet echt iets voor mij (prachtig als ze toch kunnen zijn). Tja het zal idd ondersteboven hangen worden dan. Hoe lang heb je erover gedaan Véronique? Enkele weken is dan voldoende? Bedankt voor jullie reacties!
Hangt een beetje af van bloem tot bloem, maar een week of 2 is zeker voldoende! Succes!
Ik viel ook omver van de prijs. Ik ga een mooie foto laten maken. En ik ga afwachten wat het geeft of het boeket zelf te laten drogen (hoe sneller het droogt hoe beter, zei de bloemist). Uiteindelijk zal dat toch maar ergens in de kast belanden.
je moet gewoon elke dag haarlak op spuiten en verdroogdt hij ook