Terug naar overzicht
Hey, amaai, wat een vooruitzicht! Wij trouwen om 6/8/10 om 14.30u in het gemeentehuis, rond 17u eten we met de suite in onze feestzaal en om 20.30u komen onze avondgasten aan. Wij hebben mensen die van Nederland komen, zij gaan tussenin zelf 'hun plan trekken'. De rest van de vrienden, collega's hebben in hun groepjes afgesproken om iets te gaan eten en komen dan naar ons feest. Wij geven een trouwfuif waardoor alles losjes is, geen verplichtingen van speechen en zo, maakt het ons wat makkelijker. Ik ben vorig jaar in oktober begonnen met plannen, tegen dat je een zaal hebt gevonden die in je budget valt, de dj vonden wij op een trouwbeurs, de fotograaf is een vriend van mijn schoonbroer die in bijberoep foto's neemt, mijn kleed heb ik in november gekocht, kostuum in april, ringen hebben we bij de juwelier laten ontwerpen en maken met oud goud die we van de familie kregen als cadeau, bedankjes in mei klaargestoomd, nu zijn de laatste dingen aan de beurt. Waar zou jullie huwelijk doorgaan? Groetjes Ann
Hey Ann, bedankt voor je reactie! Jouw bruiloft komt nu dicht in de buurt he! Super! Ik heb al een zaal (kapel van kolonie in merksplas) en heb een idee van de cateraar! Al de rest... Nog geen idee. Moet eerst een idee hebben van wie ik uitnodig en wie niet... wie komt er naar de receptie en wie naar het avondfeets... Als ik daar uit ben, kan ik aan de rest beginnen! Maar het is ni simpel om een DJ, kleedjes, cateraar te kiezen via het internet! ;-) Maar het komt allemaal wel in orde. Met een super mama en goede vrienden die ons veel gaan helpen ;-) Tata