Terug naar overzicht
Hier nog zo'n twijfelgeval!! Hopelijk eind deze maand meer nieuws want dan zou het klaar zijn voor een eerste pas :) En eeuuhm, met maat 42 heb je nog geen maatje meer hoor... of misschien ben ik het dat mezelf te graag ziet want heb ook maat 42 . Een goei poep geraakt ook van 't straat zo zie je maar hihihi Ben blij dat je wow gevoel er terug was!! x Kitty
hallo, 't is lastig hé da afwachten voor de 1e pasbeurt.. ik had daar ook stress voor omdat ik me het kleed nie meer goe kon voorstellen... maar bij mij was het ook terug wow 42 is helemaal geen maatje meer hoor, ik heb ook een 42... da's nie supersmal maar toch ook niet dik hé.. groetjes, ilse
Dag naamgenootje, Fantastisch hé! Ik mocht gisteren mijn kleedje voor de laatste keer gaan passen en ik vond het ook supermooi, al zeg ik het zelf .Nu hangt het thuis aan een haak buiten de kast want ik krijg dat gevaarte onder geen beding in de kast. Ik hoop dat de nieuwsgierigen zich zullen kunnen bedwingen... Enne maatje 42 is geen bonestaak maar zeker niet dik hoor. 2,5 jaar geleden woog ik maar 47kg en dat was echt veel te mager. Ik ben blij dat ik terug wat voller ben. Succes en tot hoors, Ann
Hello Kitty, Ilse en naamgenootje Ann, Bedankt voor jullie reacties. Neen, maatje 42 is niet superdik, maar na twee zwangerschappen ging ik van maatje 36 dus naar een 42 nu. Ik heb al eens een slecht dagje, zoals alle vrouwen onder ons hé, maar meestal vind ik het wel ok. Met mijn trouwkleed aan vond ik het alleszins supermooi. @Kitty : Je kleedje zal ook wel supermooi zijn hoor. Laat iets weten hé. @Ilse : Neen hoor, maatje 42 is dus zoals hierboven gezegd een mooi maatje. Tof dat jij ook weer datWOWgevoel had. @Ann : Tof om weer iets van je te horen, wil lukken dat we weer zo kort op elkaar hetzelfde aan het doen zijn, maar ja, we trouwen dan ook op dezelfde dag hé. Ik moet nog wel eens terug de 10de augustus omdat ze nog een paar kleine dingen zouden aanpassen. Dus, nogmaals in dat mooie kleed Tot één van de volgende ! An