TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
MADELINE
20-8-2010
|
16-7-2010 7:50:31
als je niet echt gelukkig bent moet je niet laten afschepen. Mijn eerste pas is volledig in het niet gelopen winkels proberen een bruid wat te sussen omdat ze weten dat je bang hebt om geen kleed te hebben. Mag ik je eens vragen waar je het gekocht hebt.
|
|
Desmet
4-9-2010
|
16-7-2010 9:31:01
Hoi Valerie,
Ik had dit ookmn eerste pas, in mn gedachten had ik het kleed me helemaal anders voorgesteld, etc.. dan ga je met te hoge verwachtingen je eerste pas doen!
Maar dat moet je hebben hé hoge verwachtingen!
Ik had het daar ook eerlijk gezegd dat ik was teleurgesteld, maar mn tweede pas was gewoon super, ook al ging het om hetzelfde kleedje! toen zag ik dat dit echt het kleedje is waarin ik wil trouwen!
Ik hoop dus dat het voor jou ook zo loopt, maar als je de reacties hier leest ben je echt wel niet de enige hoor!
Ivm de maat, je moet ervoor zorgen dat je echt wel makkelijk zit in je kleed, let erop dat je het een ganse dag moet aandoen, en nu heb je het maar voor heel even aan.
Die dag eet en drink je ook nog veel, dus je buik kan ook nog wat uitzetten, hou hier zeker rekening mee. Heb je gevraagd om het kleed terug iets groter te maken?
Misschien heeft de naaister hier een foutje begaan, en hangt het niet van jou af?
Zorg er vooral voor dat je je die dag heel goed voelt in je kleed!!
En wanneer jij je sleep korter wil, en je hierin makkelijker zou voelen moet je dit doen, natuurlijk idd wel kijken dat het nog zou passen, maar normaal kan het toch geen probleem zijn? elk kleed kan toch met een grote of minder grote sleep zijn?
Veel succes!
|
|
Lieve
4-9-2010
|
16-7-2010 9:31:26
Dat van die sleep, hmm ik weet het niet hoor, een goeie naaister moet daar volgens mij toch iets aan kunnen doen. Welk model van kleedje heb je?
Ik wilde mijn sleep ook laten inkorten en dat was geen enkel probleem. De naaister heeft de sleep in verschillende lengtes gelegd tot we de ideale lengte vonden.
Laat je niet afschepen! Je betaalt waarschijnlijk veel geld voor dat kleed en je mag dus echt wel eisen dat het 100% is zoals jij het wilt.
|
|
Christel
24-7-2010
|
16-7-2010 9:54:26
Van die sleep ben ik wel akkoord met Lieve. Allé, ge betaalt genoeg en in principe moeten inderdaad die naaisters maar goed genoeg zijn dat ze die sleep kunnen veranderen zonder dat de snit van het kleed verandert! Daarvoor zijn ze toch naaisters? Ik was ook niet heel tevreden na mijn eerste pas hoor, dan mijn tweede pas gedaan met proefkapsel: toen stond ik er echt 100% achter, vond het super!! Dan derde pas weer met mijn haar gewoon, weer twijfel :s dus ja uiteidenlijk die dag als alles is zoals het moet, zul je er prachtig uitzien!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-7-2010 14:26:17
Ben je ook eens gaan zitten met je jurk? Zit het dan nog gemakkelijk? Want staand is toch nog altijd een ander gevoel dan als je zit.
|
|
valerie
14-8-2010
|
16-7-2010 21:24:43
hey bruidjes,
het kleedjes is nr 74 van demetrios, en ik weet het nog altijd niet wat ik ermee moet doen.
ik ben ook niet zo heel erg groot, dus...
langs de ene kant, ik heb altijd wel gedroomd van een kleed met enkele meters achter me bij wijze van spreken maar toch denk ik eerder praktisch.
ik ga er nog een nachtje over slapen denk en nog eens terug gaan nadat de winkel uit verlof komt om her te passen;
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|