TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
7-8-2010
|
16-7-2010 14:24:27
Wij trouwen 7 augustus en hebben ook nog altijd van een aantal mensen niets gehoord.
Ik heb al enkele mensen een sms gestuurd waar gewoon in staat: hey..., weten jullie al of jullie naar ons trouwfeest zullen komen? Met nog 3 weken op de teller begint de tijd te dringen. Hopelijk tot dan? Groetjes. Wendy"
Als er mensen zijn die binnen een week nog niets laten weten hebben, stuur ik het volgende bericht: "hey..., binnen 2 weken is ons trouwfeest. Aangezien we van jullie geen bevestiging gekregen hebben, gaan we ervan uit dat jullie niet aanwezig kunnen zijn." Klinkt misschien niet zo vriendelijk, maar eerlijk gezegd heb ik ook geen zin meer om vriendelijk te zijn :-)
|
|
ilse
7-8-2010
|
16-7-2010 14:29:37
Hey,
Ik schrik er ook van hoe weinig mensen je tijdig iets laten weten nadat je een uitnodiging gegeven hebt.
Bij ons is het wel zo dat we op de uitnodiging gezet hebben "indien belet graag een seintje voor 5 juli". Iedereen die niets heeft laten weten, daar ga ik vanuit dat ze ook komen maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat er een aantal waarschijnlijk gewoon niet zullen opdagen. Ik heb geen zin om achter iedereen "zijn gat te lopen". Ok ik heb een fuif en geen avondfeest met diner dus het is niet zo dat ik dan teveel eten zal hebben ofzo (enkel teveel broodjes snachts maar da's geen ramp).
Er zijn er wel nog die na de datum hebben laten weten dat ze toch niet komen. Mensen zijn daar blijkbaar toch redelijk nonchalant mee en ik vind dat toch wel spijtig.
Groeten,
ilse
|
|
dana
21-8-2010
|
16-7-2010 14:53:03
Hey, Als wij een sms sturen of bellen (omdat we nieuwsgierig zijn enz...) krijgen we als reactie, we hebben tijd tot 21 juli !!! Das voor zot van te worden! wij bellen den 21 juli naar de mensen een we vragen of ze komen of niet voila. er zijn ook mensen 'och die weten da wel dat we komen , moeten niet bellen of via via' Ik bel liever want anders kunnen ze nog zeggen heb geen sms ontvangen, hoor het al aankomen... Groetjes Danake.
|
|
Lieve
4-9-2010
|
16-7-2010 15:11:55
Onze uitnodiging zijn nog maar pas de deur uit en de mensen hebben tijd tot 13 augustus om te antwoorden. Maar ik heb de indruk dat er veel mensen niets laten weten omdat ze ervan uitgaan dat we wel weten dat ze zullen komen. Als we soms iemand van de familie of vrienden tegenkomen en hen ernaar vragen, krijgen we steevast de reactie 'maar natuurlijk komen wij, dat weten jullie toch!'.
Ik maak me er niet druk in hoor... Degenen die tegen 13 augustus nog niet geantwoord hebben, die sturen we wel een mail of sms-je.
Ik zou er niet teveel spel van maken en gewoon iets sturen in de aard van 'Geef je nog een seintje of jullie naar ons feest komen, de zaal wacht op bevestiging van het aantal personen'.
groetjes,
Lieve
|
|
veerle
21-8-2010
|
16-7-2010 15:23:43
Bij ons stond erop tot 15 juli en deze week beginnen de bevestigingen binnen te stromen.
Ik zou je dus niet te veel zorgen maken, mensen wachten gewoon lang, bewust of onbewust.
Wij wachten dus nog een week af en gaan dan beginnen bellen/smsen.
|
|
Riet
4-9-2010
|
16-7-2010 15:32:26
Hallo iedereen!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik had al gelezen op dit forum dat dit bij de meesten het geval is dat de bevestiging nogal laat of niet komt :-) en er dan achter het gat moet gelopen worden....
Wij hebben ook veel vrienden en familie die ervan uitgaan, dat we het wel weten dat ze komen... Bij ons is het wel zo dat die prijzen voor de menu's redelijk hoog liggen en we dus een factuur krijgen aan de hand van het aantal dat werd doorgegeven.
Dit is enerzijds normaal, want als ze alles aankopen en er dan toch minder komen, blijven zij met alles zitten en krijgen wij alsnog de rekening :-) niet zo plezant dus.
Maar ik blijf er nog redelijk kalm onder eigenlijk.. Vele groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-7-2010 15:49:57
Ik zou ook niet voor de datum die op de uitnodiging staat al beginnen bellen en doen... Niet iedereen is daar zo erg mee bezig als jullie. Daarna kan dat uiteraard wel.
En zoals je zegt ze hebben nog tijd tot augustus. Dat is toch nog een halve maand te gaan!
|
|
jessie
24-7-2010
|
16-7-2010 17:28:58
hey, tegen het einde zullen de meeste wel geantwoord hebben en naar die paar anderen kan je dan nog altijd bellen! zoveel zijn het dan niet meer, vergeet niet dat ze nog heel veel tijd hebben voor te bevestigen! ik zou het gewoon vragen of ze wel dan niet aanwezig zijn alle zo hebben wij het toch ook gedaan! grtjs jessie
|
|
Ann
27-8-2010
|
16-7-2010 22:54:38
Bij ons hebben ze nog tijd tot 20 juli om te bevestigen of af te zeggen. Het is idd zo dat heel wat mensen ervan uit gaan dat je wel weet of ze komen of niet maar leuk is anders... Pas deze week begint er zo een beetje reactie te komen. En dan nog eerst de afzeggingen.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|