Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal misboekjes?

16-7-2010 16:37:12
Hallo iedereen,
Wij horen van heel veel mensen dat ze naar de mis komen, maar een aantal heb je daar natuurlijk niet van. Hoeveel voorzien jullie er?

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 846

Emily
28-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 17:04:31

Hallo Annelies

wij voorzien er een 100-tal... ik weet ook niet of dit echt veel of juist aan de weinige kant is... er zal ze voor ons iemand uitdelen aan de ingang van de kerk en beginnen met eentje per koppel en als er naar het einde van het uitdelen toe veel zouden overzijn,dan eentje per persoon.

groetjes

Emily

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-7-2010 17:24:47

hey,
wij hebben er ook 100 voorzien denk dat ongeveer het aantal is dat iedereen voorziet!
grtjs jessie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-7-2010 19:04:49

Wij hadden er 150, ondanks dat we op een vrijdag trouwden. Ik heb een hele grote familie, was leerkracht van 2 klassen (1e lj. en 6e lj.), heb veel collega-leerkrachten die dus ook allemaal vakantie hadden,... Wij hadden er een 20-tal over.

Piepke
28-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 19:24:20

Wij voorzien een maar een 50-tal...maar is inderdaad heel moeilijk in te schatten.
Wij verwachten enkel de dichtste familie, wat vrienden maar zeker niet allemaal en een paar collega's...We trouwen ook maar in een klein kerkje...

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik16-7-2010 22:19:39

wij voorzien er 180 maar we hebben dan ook 220 uitnodigingen verstuurd en zo kan iedereen een boekje krijgen. Ik heb een heel grote familie die van ver moeten komen dus meestal komen die dan ook naar de mis. en een aantal collega's die enkel voor het avondfeest uitgenodigd zijn willen ook komen kijken. Zelfs mijn kapster gaat een uurtje haar salon sluiten om te komen kijken!! Liever te veel dan te weinig...

angela
2-10-2010
 Meld misbruik17-7-2010 9:29:05

ik heb er een 116 gemaakt.
inderdaad moeilijk in te schatten hoeveel je nodig hebt.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-7-2010 13:34:44

wij gaan er denk ik een stuk of 80 maken. Onze priester had gevraagd om er eventueel een 10 extra te voorzien , omdat er altijd 'vaste' kerkgangers zijn die een huwelijk graag zien .
zo die mensen die niets te doen hebbe zo ;) maar goed heb het er bijgerekend.

julie
28-5-2011
 Meld misbruik17-7-2010 18:06:59

Ik denk dat je een beetje moet kijken naar het aantal stoelen in de kerk. Bij ons zijn er een 100-tal stoelen (klein kerkje). Ik zal op elk stoel een boekje laten leggen. Ik denk dat het inderdaad moeilijk in te schatten is...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-7-2010 19:39:16

In onze kerk kan ong. 300 man in, dus ga geen driehonderd boekjes maken.
Ik kijk gewoon naar het aantal gasten (130) dat zegt naar de kerk/receptie te komen, snap niet goed waarom dat zo moeilijk te schatten is eigenlijk?

Nele
31-7-2010
 Meld misbruik21-7-2010 11:21:09

Ik heb er 180 gemaakt. Ik ben ook leerkracht en verwacht dus wel wat kinderen. Je kan dit moeilijk inschatten. Maar voor de dichte familie voorzien wij voorbehouden plaatsen en daar leg ik alvast een misboekje bij. Zo hebben zij er zeker al één. Hebben we er tekort, dan moet er maar samengekeken worden.

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik24-7-2010 19:54:34

Wij hebben er 150 voorzien. Beetje gekeken naar de grote van de kerk, familie die niet komt naar het feest 's avonds en collega's van het werk + kindjes van de klas. (leerkracht hé :-) )

Ik denk wel dat het ruim voldoende is en anders kijken ze bij ons ook maar met twee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info