Terug naar overzicht
Hallo Annelies wij voorzien er een 100-tal... ik weet ook niet of dit echt veel of juist aan de weinige kant is... er zal ze voor ons iemand uitdelen aan de ingang van de kerk en beginnen met eentje per koppel en als er naar het einde van het uitdelen toe veel zouden overzijn,dan eentje per persoon. groetjes Emily
hey,wij hebben er ook 100 voorzien denk dat ongeveer het aantal is dat iedereen voorziet!grtjs jessie
Wij hadden er 150, ondanks dat we op een vrijdag trouwden. Ik heb een hele grote familie, was leerkracht van 2 klassen (1e lj. en 6e lj.), heb veel collega-leerkrachten die dus ook allemaal vakantie hadden,... Wij hadden er een 20-tal over.
Wij voorzien een maar een 50-tal...maar is inderdaad heel moeilijk in te schatten. Wij verwachten enkel de dichtste familie, wat vrienden maar zeker niet allemaal en een paar collega's...We trouwen ook maar in een klein kerkje...
wij voorzien er 180 maar we hebben dan ook 220 uitnodigingen verstuurd en zo kan iedereen een boekje krijgen. Ik heb een heel grote familie die van ver moeten komen dus meestal komen die dan ook naar de mis. en een aantal collega's die enkel voor het avondfeest uitgenodigd zijn willen ook komen kijken. Zelfs mijn kapster gaat een uurtje haar salon sluiten om te komen kijken!! Liever te veel dan te weinig...
ik heb er een 116 gemaakt. inderdaad moeilijk in te schatten hoeveel je nodig hebt.
wij gaan er denk ik een stuk of 80 maken. Onze priester had gevraagd om er eventueel een 10 extra te voorzien , omdat er altijd 'vaste' kerkgangers zijn die een huwelijk graag zien . zo die mensen die niets te doen hebbe zo ;) maar goed heb het er bijgerekend.
Ik denk dat je een beetje moet kijken naar het aantal stoelen in de kerk. Bij ons zijn er een 100-tal stoelen (klein kerkje). Ik zal op elk stoel een boekje laten leggen. Ik denk dat het inderdaad moeilijk in te schatten is...
In onze kerk kan ong. 300 man in, dus ga geen driehonderd boekjes maken. Ik kijk gewoon naar het aantal gasten (130) dat zegt naar de kerk/receptie te komen, snap niet goed waarom dat zo moeilijk te schatten is eigenlijk?
Ik heb er 180 gemaakt. Ik ben ook leerkracht en verwacht dus wel wat kinderen. Je kan dit moeilijk inschatten. Maar voor de dichte familie voorzien wij voorbehouden plaatsen en daar leg ik alvast een misboekje bij. Zo hebben zij er zeker al één. Hebben we er tekort, dan moet er maar samengekeken worden.
Wij hebben er 150 voorzien. Beetje gekeken naar de grote van de kerk, familie die niet komt naar het feest 's avonds en collega's van het werk + kindjes van de klas. (leerkracht hé :-) ) Ik denk wel dat het ruim voldoende is en anders kijken ze bij ons ook maar met twee.