Terug naar overzicht
Hey Steffi , Kijk is bij Fede Di Oro...Alle prijsklasses hebben ze daar en hele mooie ringen hoor! Ze hebben ook een website met hun prijzen bij. Grtjs Wendy
Dag Steffi, ik heb die van mij laten maken bij een goudsmid in Antwerpen. Ze zijn wit goud en in de mijne zitten 7 steentjes. Ik heb eerst gaan kijken in een juweel zaak en daar kosten ze rond 1700€ voor de twee en ik heb ze uiteindelijk (juist dezelfde) voor 650€. Natuurlijk als je geen steentjes erin doe enz kan het goedkoper. groetjes Vanessa
Dag Steffi, wij zijn wat rond gegaan bij de familie om oud goud. Onze juwelier heeft daarmee onze ringen gemaakt. In de mijne zitten er 5 steentjes en in het totaal betalen wij 550 euro. Valt goed mee vind ik want normaal is het 1400 euro voor de 2. Zo zit er een stukje van onze familie in onze ringen en die gaan door naar onze 2 kinderen, een erfstuk dus! Groetjes A,,
Hoi Hoi Wij hadden ook zo'n budget opgesteld voor onze ringen. Wij zien niet graag geel goud en de prijzen voor het goud lagen veel te hoog.Uiteindelijk heeft mijn vriend een stalen ring en ik heb dezelfde maar dan in het zilver met een steentje erin. De ringen hebben 300 euro gekost en uiteindelijk vonden wij deze ook de mooiste.
Hey, Het merk Amici is ook niet zo duur! Mijn verlovingsring komt van dat merk... astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Hey Steffi Wij hebben een gelijkaardig budget voor onze ringen vooropgesteld. Na heel wat zoeken ben ik bij Sofie De Nys uitgekomen. Haar trouwringen zijn 350 euro per koppel. Echt geen geld dus voor de ringen van jullie leven. Zelf zijn we er nog niet naartoe geweest. Wij plannen ons bezoekje pas rond eind september, maar de foto's op de site zijn alvast veel belovend. Ik weet niet van waar je bent, maar voor ons is het wel een eindje rijden. Haar atelier is namelijk in Sint-Pauwels (9170). Maar voor dat geld mag je wel een stukje in de wagen doorbrengen vind ik :) Bekijk haar collectie maar eens: http://www.sofiedenys.be/nl/trouwring-collectie.aspx wie weet is het ook jullie smaak!
Hey Steffi
Wij hebben een gelijkaardig budget voor onze ringen vooropgesteld. Na heel wat zoeken ben ik bij Sofie De Nys uitgekomen. Haar trouwringen zijn 350 euro per koppel. Echt geen geld dus voor de ringen van jullie leven.
Zelf zijn we er nog niet naartoe geweest. Wij plannen ons bezoekje pas rond eind september, maar de foto's op de site zijn alvast veel belovend.
Ik weet niet van waar je bent, maar voor ons is het wel een eindje rijden. Haar atelier is namelijk in Sint-Pauwels (9170). Maar voor dat geld mag je wel een stukje in de wagen doorbrengen vind ik :)
Bekijk haar collectie maar eens: http://www.sofiedenys.be/nl/trouwring-collectie.aspx wie weet is het ook jullie smaak!
je moet eens amici of traditions intikken op google. daar kan je alle prijsklassen vinden. deze merken zijn in vele juwelenwinkels te vinden. Bij traditions kan je zelf een ring samenstellen en met de code die je krijgt kan dan naar een winkel gaan in je buurt. groetjes Angela
inderdaad , bij traditions kan je ook zelf je ring samenstellen op de website en dan zie je meteen de prijzen erbij.
Wij hebben ook stalen trouwringen. Ze zijn ook van Amici en kostten +/- 200 euro voor de twee.
hangt er natuurlijk allemaal af welk materiaal je wilt. Wit goud is al wat duurder en denk ik voor dat bedrag wat moeilijk te vinden (als iemand mij het tegendeel kan bewijzen, altijd welkom want ook op zoek ;-) )...
Hey, Ik heb een 18 karaat geel en wit goude ring. Hij kostte 269 euro met gravering. Mijn ventje gaat geen nieuwe nemen. Hij gaat zijn verlovingsring nemen want eigenlijk kan hij da ni verdragen,een ring. Ik vind dit persoonlijk niet erg want ikzelf heb een nieuwe dus ja ;-) xxxx
Bedankt allemaal voor de reacties..Nu kan ik alweer verder met mijn zoektocht..Maar zit ik al wel in de juiste prijsklasse..Ik denk (als de echtgenoot in spe akkoord is) dat we voor sofie de nys gaan gaan.. Ik vind ze echt prachtig!! :) (bedankt anika!! )En bedankt al de rest..
Graag gedaan! Bij mij was het ook wachten op goedkeuring, maar dat heeft niet lang geduurd :D Succes!
Graag gedaan! Bij mij was het ook wachten op goedkeuring, maar dat heeft niet lang geduurd :D
Succes!
@ Anika: Heeft zij ook nog andere ontwerpen dan die op de website? Ik vind ze echt prachtig!
Goh Lien ,geen idee :) Wij zijn er zelf nog niet naartoe geweest... Maar ik heb zo een stil vermoeden dat ze ook nog wel andere ontwerpen zal hebben. Over twee maand gaan we er langs.. Tegen dan weet ik meer :)
Katrien, waar heb jij je ring gekocht ? das echt geen geld ...