Terug naar overzicht
hey, wij hebben dit bij een copycenter laten doen en hebben een iets harder kaft en hebben voor 100 boekjes 43 euro betaald, als je natuurlijk naar een drukker gaat dan loopt de prijs dikwijls op!grtjs jessie
Wij hebben het ook in het copycenter laten maken, ook met een iets dikker kaftje. Wij betaalden nog geen €65 voor 150 boekjes.
Wij hebben het in een copycenter laten doen en voor 100 stuks heb ik 130€ betaald ze hebben wel alles geplooid en geniet ik heb 11p in mijn boekje . Was dat bij de andere ook ? Dan heb ik toch veel betaald.
@ angelique: bij mij steken er 12 pagina's in en het was helemaal afgewerkt dus geplooid en geniet!grtjs jessie
Ik ben bij een drukker langsgeweest. Heb 23 bladzijden (zijn enkel bedrukt omdat we liggend A5 formaat hebben) en met een speciaal (iets duurder) kaftpapier. Heb ze wel zelf gebundeld met gelukspoppetjes in de vorm van een trouwpaar. Heb bij de drukker 82,5 € betaald voor 70 stuks
Hoeveel stuks moet je eigenlijk laten drukken? En hoe lang van te vore doe je zoiets? :-)
@evie: wij hebben zelf mogen kiezen hoeveel wij er lieten drukken er stond geen aantal op! ik heb ze hier nu al een maandje liggen!grtjs jessie
Ohja da vroeg ik me ook af, als je daarvoor langsgaat bij een copycenter, hoeveel tijd later heb je ze dan? dag zelf of duurt da paar dagen? Want bij mij zijn het nog exact 3weken, dus de tijd dringt...
Afgaande op de reacties hierboven ga ik dus een drukker of copycenter zoeken dat het voor +- 50euro kan doen. Ik had gedacht aan 80 boekjes (of 100 als het geen groot prijsverschil is), dus da moet wel lukken precies voor die prijs...
Ik heb maar 18euro betaald voor 130 boekjes in een copycenter. Ik heb ze zelf gemaakt. Gewoon een liggend A5-je (dus de helft van een A4), twee gaatjes er in, en een feestelijk lintje er door. Het eerste blaadje was in een kleur.
@Cara: wij mochten die 3 dagen later ophalen (kopiecenter).
@cara: ik mocht ze de dag erachter al gaan halen, maar denk wel dat dat afhangt van hoeveel werk ze nog liggen hebben!grtjs jessie