Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes 12 jarigen

11-2-2006 20:14:12
Ik ben opvoedster op een internaat voor jongens en meisjes van het eerste middelbaar. Ik ben op zoek naar een leuk geschenkje die ik hen kan geven naar aanleiding van ons huwelijk. Niet te duur want ze zijn met 45. Ik al gedacht aan die plastieken figuren waar er badschuim in zit maar vind dit niet zo passend voor jongens. Iemand een idee?

Davine
31/03/2006

davine
31-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 327

tine
25-2-2006
 Meld misbruik11-2-2006 21:12:13

Wij zijn zelf sleutelhangers aan het knutselen in thema van ons huwelijk.
Tekening op schrinkel-papier ; gaatje erin; bakken ; en ring erdoor...

Groetjes

Tine 25/2/06

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik11-2-2006 22:29:26

Hallo Davine,
wat toevallig ik ben ook opvoedster op een internaat voor meisjes van het derde jaar. Na ons huwelijk geef ik een receptietje op school voor mijn internen.
Nog een leuk idee is een klein bordje geven waarop ze met krijt kunnen schrijven om naast hun deur te gangen. zo kunnen ze daar dan nota's op schrijven zoals ik slaap al, ik ben aan het studeren of hun naam.
Groetjes Ellen
Op welk internaat werk jij?
Ik op het Technisch instituut Heilige Familie in Brugge.
Gaan jullie ook naar de internaathappening in Leuven op 10 mei?
Vele groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...