Terug naar overzicht
Hallo DavineWij trouwen op 22 april en jullie?Wij trouwen op 14 april op het stadhuis in Bruggen en op 22 april in de kerk van Beernem. Het feest gaat door in het Gravenhof. En bij jullie?Werk jij in de komvest? Ik ben daar nog maar geweest voor de Halloweenfuif.Groetjes Ellen
Hoi EllenIk trouw op 31 maart In Damme voor het stadhuis en voor de kerk in Sint-Rita.Het feest is in het kasteel van Moerkerke. Het komt dichtbij. Ik werk niet op de komvest de kleinste slapen op het domein zelf. Je kent waarschijnlijk onze beheerder wel: Eric Vos. Voor hoeveel interenen doe jij die receptie?groetjes davine
Wij zijn met al de internen, dus al de jaren met ee hondertal. Het zou dus goed kunnen zijn dat ik ze allemaal neem. Omdat ik bijna al de meiskes op mijn gang heb gehad. Anders zijn het 30 derde jaars.Jaja ik ken Erik Vos. Ik heb er over laatst nog mee op de foto gestaan. Hoe lang werk jij al in ter Groene Poort?Groetjes Ellen
Het is nu mijn vijfde jaar en al elke keer sta ik voor de eerste jaars. Vorige jaren steeds met een collega maar dit jaar sta ik alleen voor 44 internen, maar krijg geklukkig veel hulp van mijn collega's van het tweede jaar. Doe hat ontzettend graag en je krijgt zoveel terug van de gasten.groetjes Davine
Ellen,Hebben jullie een binnenlocatie om foto's te nemen?
Hallo DavineJa wij hebben een binnenlocatie.Ons feest is in het Gravenhof in Torhout. Daar recht over heb je het kasteel van Wijnendaele, daar mogen we foto's gaan nemen;GROETJES ELLEN
hey Davinahebben jullie een website?zo ja wat is het adres?de onze is users.poink.be/ellenenwim
hoi Ellen,Wij hebben geen website. Trouwens die van jullie is leuk. Davine