Terug naar overzicht
hey hier il ik eventjes op reageren .. mijn schatteke draagt ook nooit kostuums en ik heb een pracht van een kleed gekozen wel mijn lieveling zal daar naast staan in de outfit die hij gekozen heeft en waar hij zich goed in voelt ... een jeans een t shirt en een hemd en een leren vest ... één het zou echt zonden zijn van het geld voor een kostuum en twee zou het erg vinden moest hij zich niet goed voelen op de mooiste dag van zijn leven .. met vriendelije groeten heidi & davy
Hoi, Hier juist hetzelfde... Ik heb ook een (voor mij prachtig) trouwkleed en hij gaat echt geen kostuum aandoen hoor! Hij heeft (ook nog in de solden :-) ) een linne broek gekocht en hij gaat wel in de winkel waar ik mijn kleed gehaald heb, gaat hij kijken voor een hemd en vest... zodat we zeker wel samenpassen! Ben echt benieuwd hoe hij eruit gaat zien :-) Veel succes! Groetjes Evie
Ik vind dat persoonlijk altijd heel vreemd om zien op foto's als je het bruidspaar niet kent. Dan vraag je je altijd af wie de bruidegom juist is, aangezien de meeste mannen wel een kostuum aanhebben :) Maar ik vind ook dat hij zich goed moet voelen op jullie grote dag en als hij zich minder goed zou voelen in een kostuum, dan zou 'k hem laten dragen wat hij wil :) er is altijd wel een manier om te zorgen dat dat past bij jouw kleed!
IK HEB GEZEGD DAT VOOR MIJ EEN KOSTUUM NIET ECHT HOEFT. EEN MOOIE JEANS MET EEN HEMDJE EN EVENTUEEL EEN KOSTUUMVEST IS OOK GOED. EN DAT KUNNEN ZE ACHTERAF NOG DRAGEN. GROETJES
Ik vindt toch wel dat voor op die ene dag toch wel iets speciaals mag gedragen worden.. geen jeans met een hemd.. dat dragen ze toch dagelijks.. het moet ook te merken zijn dat het een trouwdag is.. mijn broer draagt het ook nooit, hij had het ook aan toen hij trouwde.. omdat het toch mooi is voor te trouwen. en wij trouwen binnekort ook, en dan draagt hij dat weer..
ik vind ook wel dat het iets specialer mag zijn... Mijn echtgenoot is spe draagt ook nooit een kostuum (en ook geen defitige kleren voor het werk want hij is verpleegkundige) en daarom zijn wij ook al zeer vroeg op zoek gegaan naar een kostuum voor hem. Hij heeft een zeer mooi maar ook wat sportief gevonden bij Esprit waar hij erna zowel het jasje als de broek nog apart kan dragen!Hij kan het idd dus ook gebruiken voor andere trouwfeesten (waar de dresscode dan misschien strenger zal zijn!)
Ik zou toch niet voor een kostuum gaan als hij zich daar echt niet goed bij voelt... Maar een lederen vest?! Dat komt zo winters over... Dan stel ik me daar telkens een 'Frank Bomans' of maffiabaas bij voor... Ik zou dan nog eerder voor een mooie trui of blazer gaan. Of een ander vestje... Ik denk ook dat leder écht wel gaat 'vloeken' bij een frêle bruidskleed... Ik zou niet te lang meer wachten om eens te gaan rondkijken.
hey, Mijn vriend draagt normaalgezien ook nooit kostuums maar wou er op de trouw absoluut wél eentje aandoen hoewel hij niet moest van mij. Hij gaat zelfs een das aandoen! Ben het mee gaan kiezen en ik moet zeggen ik ben niet gewoon om hem zo te zien maar hij zag er SUPER uit Het is een simpel zwart kostuum dat hij achteraf ook nog kan aandoen als we naar een ander feestje moeten ofzo. Een kostuum is geen must volgens mij maar een ietwat geklede broek met hemd vind ik voor hem toch wel het mooiste als je als bruid een kleedje aanhebt. Een lederen vest zou ik eerder niet doen hoewel veel van het model van de jas afhangt enzo hoor... groetjes, ilse
Ik vind dat er al zo weinig gelegenheden zijn waarop mannen nog kostuums dragen... en mannen in kostuums zijn gewoont hot! Het moet ook niet per se een smoking of iets super oncomfortabel zijn he. Hoewel ik dat altijd een zwak excuus vind: een pak zit niet goed..
Hello, Beetje late reactie misschien...maar je weet nooit....Mijn venteke was ook niet te vinden voor een kostuum...Ook omdat hij het nooit draagt...en we hebben dan compromis gesloten....Voor mij doet hij er eentje aan..zonder das...en gehuurd! Is de ideale optie...supervriendelijk onthaal en in orde op 10 minuutjes...Kostuum gaat zelfs ingenomen worden en op maat zijn...En hier ook... Hij ziet er "hot" uit xxx
Ik ben van mening dat je voor je trouw toch wel degelijk een kostuum zou moeten aandoen. Nu, ik begrijp hem volkomen dat hij zich daar niet zo goed in voelt, maar het moet speciaal aanvoelen. Iets dat hij niet alle dagen aandoet. Je doet je trouwjurk toch ook niet alle dagen aan? Je zou je er je waarschijnlijk ook niet zo goed in voelen :) Nu, mocht ik van hem zijn, zou ik opteren voor een kostuum die ik ook nadien zou kunnen aandragen voor andere gelegenheden. Zo heeft hij een mooi pak voor zijn trouw en eentje dat hij kan gebruiken voor andere occasies. Kijk anders eens naar www.carbonella.be Zij verkopen Italiaanse herenkostuum die niet bedoeld zijn voor ceremonie kledij, maar deze zijn zodanig mooi dat je ze nadien ook nog kunt gebruiken. Groetjes, G
Hallo, Hier ook nog een late reactie, mijn ventje zal ook geen kostuum aanhebben op onze trouwdag denk het zelfde als de meeste waarom iets kopen wat hij nooit meer zal dragen of dat hij zich niet goed voelt op onze dag dat zou echt niet kunnen.
Hoi Hij heeft ondertussen toch zijn kostuum. Omdat hij het zelf wou. Maakte mij echt niet veel uit.