TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
|
17-7-2010 20:08:03
Amai dit is supererg.. ik zou hem eigenhandig bont en blauw slaan vrees ik :s en een serieuze klacht indienen, schade opeisen, en noem maar op.
Ik vind dat je het recht hebt het bedrijf hier te vernoemen, want op die manier lijkt het wel om zowat alle limousinebedrijven te gaan. Schrijf hier wie dat je zoiets heeft aangedaan en die persoon verdient het om zwart gemaakt te worden op het internet. En iedereen heeft het recht te weten wat voor een bedrijf deze is.
Groetjes,
Jessica
|
|
Carmen
6-8-2010
|
17-7-2010 20:16:27
Amai... Die verdient het echt niet meer om rond te rijden! Een proces aandoen en schadevergoeding vragen :-) zodat ge uw dag kunt overdoen!
|
|
Lindsay
16-7-2011
|
17-7-2010 20:50:19
Hoi hoi,
wij hebben ook reeds een limousine vastgelegd voor onze trouw volgend jaar. Zou je mij even de naam van deze firma kunnen doormailen op
juflindsay@hotmail.be ?? Want ben het nu een beetje benauwd aan het krijgen.
Vele groetjes Lindsay
|
|
Kelly
30-7-2011
|
17-7-2010 21:52:49
Amai dat is gewoon verschrikkelijk! Ik vind dit super erg voor jullie! Zo iemand kan niet genoeg gestraft worden! Ik ben alleen wel ongerust door je uitleg want ik heb ook iemand geboekt die zowel chauffeur als zaakvoerder is. Wil je naar mijn e-mail ook eens de naam doorsturen aub? (angel_rafc88@hotmail.com)
Groetjes Kelly
|
|
sandrine
13-8-2010
|
17-7-2010 22:03:58
amaai kom dat tegen!!! en ,.....ben nu ook wel bang ,want ik ook heb een limo geboekt bij een chauffeur zaakvoerder . dus wil je me ook de naam sturen aub? sandrinebuyssens@skynet.be
|
|
Mieke
|
17-7-2010 23:05:49
Jessica je hebt gelijk, mijn beschrijving is zo ruim dat het om heel veel limousineverhuurbedrijven kan gaan. Mijn excuses aan andere bedrijven want dit was niet de bedoeling.
Het bedrijf bij ons was één uit Voorde-Ninove (er is daar trouwens maar één bij mijn weten.. :))
Het is nu al een half jaar geleden, maar het is nog steeds niet verteerd! Normaal gingen we trouwen in juli 2010 in de tuin van onze feestzaal, maar doordat mijn vader ernstig ziek geworden is hebben we alles afgeblazen en de trouw een half jaar vervroegd én een andere locatie, dichter bij huis zodat hij het nog mee zou kunnen maken en het feest serieus kleiner gemaakt. Omdat mijn getuige het zo zielig vond voor ons heeft hij ons toen een limo cadeau gedaan, wij mochten het bedrijf en de limo zelf kiezen, hij ging het betalen voor ons. Maar we hebben dus overduidelijk verkeerd gekozen.
Twas echter allemaal tevergeefs, mijn vader heeft het jammer genoeg niet meer kunnen meemaken.
En dan kom je op je trouwdag ook nog eens zoiets tegen...
en om het compleet te maken: toen we op huwelijksreis wilden vertrekken enkele maanden later begint die Ijslandse vulkaan 20 uur voor ons vertrek toch wel geen aswolk te spuwen zeker.. :) toen wel gelukkig alles kunnen verplaatsen naar een maand later.
't ligt echt allemaal nog hééééél zwaar op de lever! Je trouwdag moet de mooiste dag uit je leven worden, ik ga niet zeggen dat ik er niet van genoten heb, het wás ook een mooie dag, maar toch heb ik er ook heel veel negatieve gevoelens bij en dat zou niet mogen.
Bedankt voor jullie reacties trouwens!
|
|
Caroline
4-9-2010
|
18-7-2010 12:00:35
shit zeg, wat een cowboy verhaal! Kom dat tegen zeg! Ik denk dat ik die vent met mijn blote handen de nek zou omwringen!
Heel spijtig dat dit je dag verpest heeft.
|
|
isabelle
1-8-2010
|
19-7-2010 10:12:34
wij hadden limodeluxe uit oostende en waren super tevreden. De chauffeur was heel geduldig en attent. Zou de mensen zeker opnieuw vragen.
|
|
isabelle
1-8-2010
|
19-7-2010 10:16:55
ER ZIJN ER 3
|
|
Mieke
|
19-7-2010 13:04:43
zijn er 3? Wist ik helemaal niet...
't bedrijf is gelegen in de brakelsesteenweg...
|
|
Lodi
6-8-2011
|
8-8-2010 15:56:45
Hey ,
Amai zo erg .... Wilt ge die firma ook ook even doorsturen dewit.vanloon@telenet.be
Al vast bedankt ....
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|