Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waarschuwing!: Let op met dit limousineverhuurbedrijf!!!

17-7-2010 19:52:46
Hallo iedereen,

ik wil jullie bij deze waarschuwen voor een bepaald limousineverhuurbedrijf. Onze trouwdag is serieus verpest door deze kwibus en ik wil voorkomen dat anderen hetzelfde tegenkomen.

Hoe het ging: enkele maanden voor we gingen trouwen vroegen we een offerte aan bij deze "firma". Na goedkeuring van de offerte werd het contract naar ons toegestuurd met de vraag dit te ondertekenen en terug te sturen én het voorschot te voldoen. Dit hebben wij dan ook onmiddellijk gedaan.

Vervolgens hebben wij deze persoon een dagplanning doorgemaild én de rijroutes doorgemaild en gevraagd om te bevestigen. Na enkele keren over en weer mailen, toch bevestiging gekregen.

Op onze trouwdag zelf: deze chauffeur (hij werkt alleen dus is chauffeur én "zaakvoerder") komt bruidegom ophalen en diens ouders, vraagt heel bot "naar waar nu?" terwijl hij alles van naaldje tot draadje doorgemaild gekregen heeft. Vervolgens komen ze mij en mijn ouders ophalen alsook de getuigen.
Dan naar de fotolocaties geweest, volgde totaal niet de afgesproken route, reed meermaals door rode licht, bijna een fietser omver, was echt zeer onvoorzichtig!

Vervolgens naar het gemeentehuis en daar begon de nachtmerrie pas echt:
We waren nét getrouwd en we kregen een glaasje bubbels ingeschonken, opeens vliegt de deur van de trouwzaal open en komt de chauffeur met wijd opengesperde ogen binnenvallen terwijl hij roept "hoe zit dat hier???? Gaat dat hier nog lang duren?????" Wij schrikken ons een bult en gaan ernaartoe, chauffeur beweert dat we al 20 min. te laat waren terwijl dit niet zo was, we hadden zelfs nog anderhalf uur over! (hadden het contract gelukkig bij ons om te bewijzen). Hij blijft echter volhouden dat we te laat zijn en stormt vervolgens naar buiten en.... raast weg met zijn limousine!!!! In de limousine lag nog al ons gerief zoals huissleutels, autosleutels, handtassen, onze speechen, digitale camera's, portefeuilles, visakaart enz. Wij stonden daar... Heel de zaal gechoqueerd, ik in tranen. Hem proberen te bellen maar had zijn gsm uitgeschakeld, vervolgens politie gebeld. De gasten hebben ons moeten naar de feestzaal brengen omdat we nu geen vervoer meer hadden, door alle commotie die hierrond ontstaan is zijn wij veel te laat toegekomen in de feestzaal en waren er al een heleboel gasten aangekomen voor de receptie nog vóór ons. Alles heeft anderhalf uur vertraging opgelopen, het liep echt in het honderd. Het gespreksonderwerp was niet meer over onze mooiste dag van ons leven, maar over wat ons overkomen was.

We hebben de chauffeur die nacht nog TIENTALLEN keren proberen te bereiken (wij konden niet binnen in ons eigen huis, hadden niks van geld bij ons en geraakten zelfs niet thuis aangezien onze auto geparkeerd stond aan de feestzaal en de chauffeur met de autosleutels weg was!), na middernacht was het dan eindelijk gelukt en nam hij op. Mijn getuige zei hem dat hij maar beter zou zorgen dat hij binnen het half uur terug bij ons stond met onze persoonlijke bezittingen. Hij lachte mijn getuige gewoon uit in zijn gezicht zonder verder iets te zeggen en gooide de telefoon dicht.

Mensen echt, 99% van de limorijders zijn écht goeie firma's en mijn bedoeling is hier zeker niet om alle limoverhuurbedrijven zwart te maken, maar de mensen die een limo geboekt hebben of één gaan boeken, vraag me gerust eens na over welke firma het hier ging en ik stuur het je meteen.

Hebben de dag nadien pas ons gerief teruggekregen door er de politie op af te sturen, dan pas heeft hij het teruggegeven (hij had de politie zelfs wijsgemaakt dat wij niet wilden betalen en ons niet aan het contract hielden, heb hem achteraf ALLE bewijzen netjes opgestuurd met de post en in fluo aangeduid, nooit geen excuses ontvangen!!). Wij hebben dan de dag na ons huwelijk 3 kwartier moeten rijden met een geleende auto naar dat politiebureau om ons gerief terug te gaan halen. Er bestaan leukere dingen om de dag na "de mooiste dag van je leven" te doen...

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1506

Jessica

Meld misbruik17-7-2010 20:08:03

Amai dit is supererg.. ik zou hem eigenhandig bont en blauw slaan vrees ik :s en een serieuze klacht indienen, schade opeisen, en noem maar op.

Ik vind dat je het recht hebt het bedrijf hier te vernoemen, want op die manier lijkt het wel om zowat alle limousinebedrijven te gaan. Schrijf hier wie dat je zoiets heeft aangedaan en die persoon verdient het om zwart gemaakt te worden op het internet. En iedereen heeft het recht te weten wat voor een bedrijf deze is.

Groetjes,
Jessica

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik17-7-2010 20:16:27

Amai... Die verdient het echt niet meer om rond te rijden! Een proces aandoen en schadevergoeding vragen :-) zodat ge uw dag kunt overdoen!

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik17-7-2010 20:50:19

Hoi hoi,

wij hebben ook reeds een limousine vastgelegd voor onze trouw volgend jaar.
Zou je mij even de naam van deze firma kunnen doormailen op
juflindsay@hotmail.be ??
Want ben het nu een beetje benauwd aan het krijgen.

Vele groetjes
Lindsay

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik17-7-2010 21:52:49

Amai dat is gewoon verschrikkelijk! Ik vind dit super erg voor jullie! Zo iemand kan niet genoeg gestraft worden! Ik ben alleen wel ongerust door je uitleg want ik heb ook iemand geboekt die zowel chauffeur als zaakvoerder is. Wil je naar mijn e-mail ook eens de naam doorsturen aub? (angel_rafc88@hotmail.com)

Groetjes Kelly

sandrine
13-8-2010
 Meld misbruik17-7-2010 22:03:58

amaai kom dat tegen!!! en ,.....ben nu ook wel bang ,want ik ook heb een limo geboekt bij een chauffeur zaakvoerder .
dus wil je me ook de naam sturen aub? sandrinebuyssens@skynet.be

Mieke

Meld misbruik17-7-2010 23:05:49

Jessica je hebt gelijk, mijn beschrijving is zo ruim dat het om heel veel limousineverhuurbedrijven kan gaan. Mijn excuses aan andere bedrijven want dit was niet de bedoeling.

Het bedrijf bij ons was één uit Voorde-Ninove (er is daar trouwens maar één bij mijn weten.. :))
Het is nu al een half jaar geleden, maar het is nog steeds niet verteerd! Normaal gingen we trouwen in juli 2010 in de tuin van onze feestzaal, maar doordat mijn vader ernstig ziek geworden is hebben we alles afgeblazen en de trouw een half jaar vervroegd én een andere locatie, dichter bij huis zodat hij het nog mee zou kunnen maken en het feest serieus kleiner gemaakt. Omdat mijn getuige het zo zielig vond voor ons heeft hij ons toen een limo cadeau gedaan, wij mochten het bedrijf en de limo zelf kiezen, hij ging het betalen voor ons. Maar we hebben dus overduidelijk verkeerd gekozen.
Twas echter allemaal tevergeefs, mijn vader heeft het jammer genoeg niet meer kunnen meemaken.
En dan kom je op je trouwdag ook nog eens zoiets tegen...
en om het compleet te maken: toen we op huwelijksreis wilden vertrekken enkele maanden later begint die Ijslandse vulkaan 20 uur voor ons vertrek toch wel geen aswolk te spuwen zeker.. :) toen wel gelukkig alles kunnen verplaatsen naar een maand later.
't ligt echt allemaal nog hééééél zwaar op de lever! Je trouwdag moet de mooiste dag uit je leven worden, ik ga niet zeggen dat ik er niet van genoten heb, het wás ook een mooie dag, maar toch heb ik er ook heel veel negatieve gevoelens bij en dat zou niet mogen.
Bedankt voor jullie reacties trouwens!

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik18-7-2010 12:00:35

shit zeg, wat een cowboy verhaal! Kom dat tegen zeg! Ik denk dat ik die vent met mijn blote handen de nek zou omwringen!
Heel spijtig dat dit je dag verpest heeft.

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 10:12:34

wij hadden limodeluxe uit oostende en waren super tevreden. De chauffeur was heel geduldig en attent. Zou de mensen zeker opnieuw vragen.

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 10:16:55

ER ZIJN ER 3

Mieke

Meld misbruik19-7-2010 13:04:43

zijn er 3? Wist ik helemaal niet...

't bedrijf is gelegen in de brakelsesteenweg...

Lodi
6-8-2011
 Meld misbruik8-8-2010 15:56:45

Hey ,

Amai zo erg .... Wilt ge die firma ook ook even doorsturen dewit.vanloon@telenet.be
Al vast bedankt ....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...