Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vintage stijl

18-7-2010 10:40:46
Dag brides-to-be!

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die een 'vintage' toets aan hun huwelijk geven. Zelf ben ik helemaal weg van de vintage en retro stijl, mijn vriend iets minder dus niet heel ons huwelijk heeft een vintage thema, maar wel enkele leuke accenten.
Zo zal ik een korte jurk dragen met leuke gekleurde pumps onder, worden er grote pompoms uit zijdepapier opgehangen aan het hoge plafond, ons bedankingkjes zijn potjes confituur, de tafeldecoratie zal bestaan uit bloemen in allemaal verschillende glazen vaasjes (en ook gewone confituurpotten enzo).
Ik dacht ook nog aan een zo'n fotocabine (kan je instellen op zwart-wit of sepia foto's) maar dat was veel te duur om te huren (worden wegwerpcamera's op de tafels)

Zijn er mensen die nog meer geweldige ideetjes hebben?
dankjewel!

groetjes!
liesbeth

liesbeth
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 3594

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik18-7-2010 11:37:27

Als je die vindt, kun je misschien van die oude reclames aan de muur hangen (van zeepmerken en Coca Cola etc). Ik ben zelf ook helemaal weg van retro-stuff :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-7-2010 12:41:03

Ik keek net in de reclame van Lidl en daar staan zo'n Coca Cola spullen in voor slechts €4.99! De afmetingen weet ik niet... Ik dacht dat deze reclame op donderdag begon. Misschien valt er wel iets mee te doen?!

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik18-7-2010 21:21:22

Klinkt super, wil ik zeker foto's van zien als het kan! :)

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik19-7-2010 9:19:28

Hoi!

Ook wij gaan een retro tintje aan ons trouwfeest geven :-). De uitnodigingen en foto's zullen retro zijn, de muziek op het feest gaat jaren '40-'50 zijn en we gaan leuke details in het eten verwerken, zoals een ouderwetse kers in de champagne, een garnalencocktail als hapje, dat soort dingen. Het is nog een beetje te vroeg voor mijn jurk, maar ik hoop er een te vinden in echte Audrey Hepburn-stijl :-). Misschien nog een tip (hoewel je de site misschien al kent): http://ruffledblog.com/ . Er staan prachtige fotoshoots van vintage trouwfeesten op en ik heb er al massa's ideeën opgedaan!

Alvast veel plezier met je retro trouwfeest en als je voor mij nog tips moest hebben (zoals bv. waar je je jurk gevonden hebt?) laat maar komen!

Groetjes!

Ines
14-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 11:19:38

Wij trouwen op 14 augustus volledig retro.
Ten eerste onze kleding mijn haar en make-up.
Onze ringen zitten in een oude blikken doos .
Als we uit het gemeentenhuis kom heb ik voor de kindjes cup-cakes versierd met bambies geserveerd op grootmoeders borden.
De taart is wit met zwarte en witte bolletjes en een grote zwart witte bloem.
Wij gaan met de fiets naar het gemeentenhuis en geven s'avonds een tuinfeest helemaal versierd met kaarsjes en oude spulletjes.

Ook leuk voor s'avonds is een blad te laten rondgaan met allerlei oude foto's van jullie kindertijd en met vragen over jullie daar wordt altijd wel hard om gelachen.
Ik ga van ons bv een oude klasfoto gebruiken en dan moeten ze ons daarin zoeken en een stuk van een oud schoolrapport.

Joost

Meld misbruik2-8-2010 11:34:01

Hoi Liesbeth,
Ken je www.deflitspaal.be? Daar kan je al een 'open' fotocabine huren vanaf 350€, waarschijnlijk niet duurder dan alle kosten van de wegwerpcameraatjes. En je hebt iets unieks staan op je feest EN receptie (in tegenstelling tot de cliché cameraatjes die je enkel tijdens je avondfeest gebruikt).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...