Terug naar overzicht
Hoi An Ik ken het probleem alleen heb ik er al jaren last van. Alles zalfkes en productjes van de dermatoloog uitgeprobeerd maar niks hielp. Tot ik 5 maanden voor onze trouw er genoeg van had en naar een andere dermatoloog ging. Zij heeft mij dan een kuur van Tetralysal gegeven (antibiotica) en mijn huid is zo vlak als iets nu en geen één puistje te zien. Ik ben nu al 3 maanden bezig met die kuur + heb ook al 3 chemische peelingen gehad dus ik denk dat dit te kort voor jouw gaat zijn. Maar ze heeft mij ook een zalf gegeven als er toch iets tevoorschijn komt een paar dagen voor ons huwelijk, dat dit vlug weg gaat. Je moet Brevoxyl eens gaan halen (wel niet zonder voorschrift te verkrijgen). Je doet deze zalf op je puistjes doen en de dag erna zijn ze al bijna weg. Hoop dat dit kan helpen. groetjes
Kan acné zijn maar ook van de stress of van voeding... Wat heb je al gesmeerd ?
zynerit! Ik heb er altijd last van gehad op mijn rug, en had een trouwjurk met een open rug. Zynerit hielp bij mij meteen, vanaf het moment dat ik het gebruikte. succes
Bedankt voor jullie reacties! Zou het ook iets hormonaal kunnen zijn, maar dan de hele tijd door? Aangezien het met uitwendige middeltjes niet weggaat. Sonja, ik heb de crème skinoren voorgeschreven gekregen en gebruik deze nu al 8 weken, zonder resultaat, integendeel. Verder ook al verschillende dagcrèmes getest en gereinigd met Effaclar van la roche, iets van de apotheker. Daarbij slik ik ook elke dag zincotabs, om de ontstekingen weg te werken ofzoiets... Ik durf nu ook niet te veel nieuwe dingen gaan smeren, wie weet reageer ik er allergisch op en maak ik alles nog erger.Toch is het echt geen zicht. Maar ook weer niet het einde van de wereld zeker?
Hey,Het komt waarschijnelijk door de stress, heb er ook last van en mss door het warme weer ook enzo,,ik gebruik gewoon simpel plakkertjes van het merk essence (totaal niet duur!), bij sommige kruidvatten te koop.het is goedkoop, maar bij mij helpt dit heel goed!! als je toch een puistje open krabt een pleister met innotijol (weet niet hoe dat je het schrijf), maar is verkrijgbaar bij apotheekGroetjes Danake
Kan het zijn dat je zwanger bent ? Mijn zus had puistjes toen ze zwanger was
Hey An, Ik heb een vette huid en altijd wel ergens puistjes. Crèmekes en zalfjes lijken bij mij niet veel effect te hebben, maar de zon wel! Loop zo veel als mogelijk in de zon (met een dagcrème om uw velleke te beschermen). De puistjes zullen verdrogen!
Benzac!! Wel voorgeschreven door dermatoloog. Droogt de puistjes snel uit...