Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkaars

18-7-2010 12:48:48
Met nog 26 dagen op de teller wordt het langzaam tijd dat we een trouwkaars gaan zoeken. Weet iemand soms iets in de buurt van Turnhout - Breda. Of eventueel via internet Alvast bedankt

vicky
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 782

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik18-7-2010 21:57:46

Je huwelijkskaars moet je in Scherpenheuvel kopen hé :-p

Nee, ik ben ze daar gaan halen en ik was €30 kwijt met onze namen en een mooie tekening erop.
Je kan er dan een dagje uit van maken hé...
Is maar een ideetje...

groetjes!

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik19-7-2010 8:17:49

Wij zijn ook van regio Turnhout en hebben de onze bestelt bij Acanthus in Zandhoven.
Je kan in Ravels ook kaarsen laten maken bij De Boomgaard.

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik20-7-2010 22:08:38

Hey Vicky,

ik heb gewoon een mooie ecru kaars gekocht. Toen ik m'n bruidsboeket bestelde heb ik ze bij de bloemist afgegeven en die hebben er een mooie strik en een klein bloemetje op vast gemaakt. Eenvoudig maar wel heel mooi en echt niet duur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...