Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek: thema reizen

18-7-2010 14:55:26
Hey bruidjes & entourage...

Wij zijn op zoek naar een originele manier om ons thema te verwerken in het gastenboek. Ons thema zal reizen zijn.
Nu dachten we aan van die bagalabels, die de gasten dan een een rugzak konden hangen. Hebben jullie nog andere ideetjes?

Alvast nen hele dikke merci!

Charlotte
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2035

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik18-7-2010 15:58:29

Bagagelables... das wat dak bedoelde

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-7-2010 13:44:01

Gasten kunnen hun wensen eventueel op postkaarten schrijven

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-7-2010 17:23:33

* Iets van flessenpost? Maar dat neemt wel véél plaats in en is niet handig om later op te bergen, denk ik...
* I.p.v. een typisch gastenboek eerder een foto-album? Ik weet niet of dat nog bestaat, maar je had vroeger van die foto-albums met op de voorkant de naam van een land en een foto van daar. Mss zoiets met het land van je huwelijksreis? Dit bedoel ik: http://img.2dehands.be/f/normal/65036717-fotoalbums-henzo-landen-en-steden.jpg of eerder zoiets:
http://www.budgetland.nl/images/fotoalbum-holiday-henzo-969237.jpg
* Op postkaarten schrijven en ze laten posten in een brievenbus (is ook wat anoniemer, dan hoeft niet iedereen te lezen wat een ander heeft geschreven --> kan een voordeel zijn, kan ook een nadeel zijn als mensen weinig inspiratie hebben).
* Een leder koffertje laten volschrijven (dat koffertje kan eerder ook dienen als enveloppendoos als de mensen binnenkomen --> Je haalt alle enveloppen eruit als iedereen er is en je laat de koffer zelf beschrijven).
* Ik heb ooit van mijn zesde leerjaar als bedanking voor het schooljaar een strandstoel gekregen waarop alle leerlingen hun naam hadden geschreven. Die pronkt nu in mijn inkomhal. Er hangt ook een windmolentje en een beer met een zonnebril aan.
* Een parasol laten volschrijven --> al zie ik niet goed in wat je er daarna nog mee kunt doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...