Terug naar overzicht
hey,allemaal geen leuk nieuws natuurlijk! ik hoop dat je vrijdag je gedachten een beetje kan verzetten!wij trouwen zaterdag voor de kerk zijn gisteren al getrouwd voor de wet!hopelijk geven ze dan ook zo'n mooi weer! :-)geniet in ieder geval van jullie dag!!!!!!!!!! grtjs jessie
Hey, wij trouwen ook vrijdag! Hopelijk kan je alles even vergeten en zit het zonnetje wat mee voor ons!
Hallo, Ja, dat is allemaal niet zo'n goed nieuws... Het goede nieuws is misschien wel dat jullie gaan trouwen! Ondanks alles gaan jullie deze stap toch zetten, chapeau! Ik wens jullie alle geluk van de wereld... Groetjes Annelies
Hey, Ik wens jullie veel geluk en alvast een mooie dag!!! Wat moedig dat jullie verder jullie leven hebben opgepikt!!! Heel mooie dag gewenst! Jullie sterrenmeisje zal wel toekijken en jullie geluk sturen!!! Groetjes,Edel
Spijtig hé dat niet alles perfect kan lopen. Wij moeten mijn schoonvader gescheiden houden van de rest van de familie, hopen terwijl dat grootvader met longkanker toch nog een beetje kan meegenieten en huwen op de dag dat ik een MK had van onze eerste zwangerschap 5 jaar geleden. Voor velen is dit laatste onbekend en vinden ze de keuze voor 11 september gewoon grappig (WTC) Hopelijk schijnt eht zonnetje die dag als geschenkje x Kitty