Terug naar overzicht
Hey An, Ik piep even mee want ik zoek ook nog iemand...regio Berchem!!! We trouwen ook op dezelfde dag!!! Waar trouwen jullie? Groetjes,Edel
Hey An, Edel, Ik zoek ook mee :) want zoek ook nog iemand regio Antwerpen voor eind augustus! Hoe lang op voorhand laten jullie dit doen ? Groetjes, Els
Ik ken iemand die net is afgestudeerd als nagelstyliste, en het bij haar thuis doet. Ze vraagt bij gevolg ook niet zo veel, maar levert wel goed werk af! Stuur even een bericht en dan geef ik je haar contactgegevens! Ze woont in Borsbeek. Wij hebben er beiden onze nagels laten zetten voor de trouw, maximum een week voordien laten zetten of bijwerken, want anders zie je echt al serieus wat uitgroei! groetjes!
Hey Dames,Ik ga naar Instant Spa, te antwerpen (stad), daar hebben ze geen gel nagels maar dat noemt er axxium. Het is beter dan gel nagels (die maken mijn nagels echt kapot!).daarna zijn u nagels iets brozer, maar toen ik gelnagels aan liet doen, waren ze totaal kapot.ahja een héél belangrijk Is zonder afspraak!! :-) Groetjes Dana
Hey, Mijn mailadres is gertenedel@hotmail.com.Mercie Dana, dat adresje ga ik eens bekijken! Groetjes,Edel