Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Natuurlijk gelnagels

18-7-2010 17:51:32
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar iemand die mooie, natuurlijk ogende gelnagels kan plaatsen op de eigen nagel. Liefst ook niet té duur...

Hebben jullie misschien al ervaring met iemand of met een nagelstudio? Ik woon in Berchem, dus liefst in het Antwerpse?

Bedankt alvast!

An
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1123

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik18-7-2010 19:12:58

Hey An,

Ik piep even mee want ik zoek ook nog iemand...regio Berchem!!! We trouwen ook op dezelfde dag!!! Waar trouwen jullie?

Groetjes,
Edel

Els
28-8-2010
 Meld misbruik18-7-2010 20:39:43

Hey An, Edel,

Ik zoek ook mee :) want zoek ook nog iemand regio Antwerpen voor eind augustus! Hoe lang op voorhand laten jullie dit doen ?
Groetjes,
Els

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik19-7-2010 10:41:30

Ik ken iemand die net is afgestudeerd als nagelstyliste, en het bij haar thuis doet. Ze vraagt bij gevolg ook niet zo veel, maar levert wel goed werk af! Stuur even een bericht en dan geef ik je haar contactgegevens! Ze woont in Borsbeek.
Wij hebben er beiden onze nagels laten zetten voor de trouw, maximum een week voordien laten zetten of bijwerken, want anders zie je echt al serieus wat uitgroei!

groetjes!

dana
21-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 14:50:25

Hey Dames,
Ik ga naar Instant Spa, te antwerpen (stad), daar hebben ze geen gel nagels maar dat noemt er axxium. Het is beter dan gel nagels (die maken mijn nagels echt kapot!).

daarna zijn u nagels iets brozer, maar toen ik gelnagels aan liet doen, waren ze totaal kapot.
ahja een héél belangrijk Is zonder afspraak!! :-)

Groetjes Dana

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 20:23:39

Hey,

Mijn mailadres is gertenedel@hotmail.com.
Mercie Dana, dat adresje ga ik eens bekijken!

Groetjes,
Edel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...