Terug naar overzicht
Wij gaan zeggen: "Laat deze ring het symbool zijn van onze eeuwige liefde en trouw.Draag hem niet alleen aan je hand,maar ook in je hart."
Wij hadden 2 aparte, omdat mijn man zijn ring niet mag dragen voor het werk en 'draag deze ring' dan niet zo gepast was: Robby: Véronique, deze ring is nu jouw ring. Hij siert je hand voorgoed. Draag hem en weet dat ik er steeds zal zijn. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou. Véronique: Robby, deze ring is nu jouw ring. Koester hem zoals je dat ook bij mij doet. Denk erbij dat ik steeds voor je klaar sta. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.
Robby:
Véronique, deze ring is nu jouw ring. Hij siert je hand voorgoed. Draag hem en weet dat ik er steeds zal zijn. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.
Véronique:
Robby, deze ring is nu jouw ring. Koester hem zoals je dat ook bij mij doet. Denk erbij dat ik steeds voor je klaar sta. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.
Dag Kim, wij gebruiken volgende tekst: ".... , deze ring straalt als onze liefde voor elkaar. Draag deze ring, als teken voor onszelf en de gemeenschap, dat ik vandaag met jou verbonden ben voor altijd. "