Terug naar overzicht
De enige tip die ik kan geven, is alles zo precies mogelijk omschrijven (kort natuurlijk). Op die manier komen jij en je gasten niet voor verrassingen te staan. Korte opsomming? Of 'receptie, buffet en dessertenbuffet'?
Gewoon 'Receptie met aansluitend dansfeest en buffet'?
Wij kregen daarover een tip van de feestzaal...Het feest wat later laten starten zodat de gasten sowieso thuis al vlug iets eten tegen de honger
wij geven gewoon een dansfeest zonder eten, alleen broodjes 'snachts voor de mensen die toch nog honger krijgen wij hebben er voor gekozen om om 21h30 pas te starten en op de uitnodiging "trouwfuif" te zetten, zo zijn we zeker dat niemand ook echt eten verwacht sommige mensen vinden 21h30 wel laat, allée ja vooral mijn tantes dan (oudere generatie hé) maar als je een traditioneel avondfeest pakt dan begint het dansgedeelte ook pas met de openingsdans om een uur of half 12 terwijl wij onze openingsdans al om half 11 willen doen en er ineens invliegen @sofie: bij jullie zou ik eerder schrijven "receptie en dansfeest met hapjesbuffet" (daarin zit dan ineens het dessertenbuffet inbegrepen en anders wordt de tekst te lang...) groetjes, ilse
ik zou op de uitnodiging zetten (na gemeenthuis en kerk) nadien nodigen wij jullie uit voor een leuke dansavond met hapjesbuffet.