Terug naar overzicht
Ik denk dat ik er 100 ga maken. Beter enkele te veel dan te weinig... Groetjes, Isabelle 20/05/2006
Dag ElsDat hangt er een beetje vanaf hoeveel volk je in je misviering verwacht. Onze receptie zal vlak na de mis op het kerkplein zijn. Zo moeten de mensen niet wachten en zal men vlugger naar de mis komen dan dat bv de mis om 11u00 en de receptie om 15u00 zou zijn (dan komt men enkel naar de receptie). We nodigen 250 mensen uit op de receptie en 100 voor het avondfeest. Dus dat zijn in feite 350 mensen die er mogelijks in de mis zullen zitten. (Alhoewel sommige mensen die uitgenodigd zijn voor het avondfeest zullen opdienen op de receptie).Dus ik voorzie 200 misboekjes, we geven er 1 per koppel, en dan hebben we er nog over (ik wil er zeker nog een aantal overhouden voor mijn 'archief' :)...) GroetjesVicky09.09.06
Wij hebben er 100 voorzien. Ik denk wel dat dit voldoende zal zijn.Groetjes Ellen
Wij voorzien 150 misboekjes. Maar zoals Vicky zegt, dat hangt af van hoeveel volk je uitnodigt op de receptie en 't feest. Wij trouwen in Haaltert (bij Aalst) en m'n vriend is van Aarschot, dus kennissen van z'n ouders en zo, verwachten wij niet echt in de mis. Alhoewel er al een aantal gevraagd hebben naar toeristische info zodat ze zich kunnen bezighouden tussen de mis en de receptie :-)Voorlopig zijn er al heel veel mensen die gezegd hebben dat ze naar de mis komen... Straks hebben we er nog te weinig! Groetjes,Sylvie11/03/06
hallo Wij hebben het aan de drukker gevraagd en die stelde voor 130 à 150 st.groetjesLien26/05/06
Hoi,Wij hebben geen receptie, alleen een avondfeest.Wij verwachten ook niet echt vel volk in onze viering. Ik denk er een 80-tal te maken.Ik ben er ook nog niet uit.Geven jullie er 1 per persoon of per 2 ??Groetjes Cindy
Bij mijn broer was 150 te weinig dus nemen wij er 200.