Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met lantaarns oplaten ?

19-7-2010 22:14:34
dag bruidjes,

Heeft er iemand al ervaring met het oplaten van lantaarns of UFO-ballonnen ?
We zouden het graag gebruiken , maar weet niet zo goed op welk moment tijdens het avondfeest....
Als het slecht weer is gaat het natuurlijk ook niet en is het wel zonde !
Groetjes
Kim

Kim
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1178

Ines
14-8-2010
 Meld misbruik20-7-2010 7:39:49

Ik heb ze besteld bij www.ufoballons.be
Wij gaan ze gebruiken op 14 augustus ik denk dat ik het ga gebruiken na het dessert of om het huwelijk mee af te ronden.
Zeker niet tijdens het avondfeest want dan heb je de kans dat het feest gebroken is.
Ik kan het u eventueel laten weten na het feest hoe iedereen het vondt en wat het effect was.
Ik ga ook vragen aan de genodigde om er een wens op te schrijven.

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik20-7-2010 9:54:20

Hey ! Dat is een super idee!

Heb alleen een vraagje, moet je daar toestemming, bij de gemeente voor, krijgen?

Veel plezier en houd ons op de hoogte van hoe het feest geweest is!

Tata

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik20-7-2010 9:58:25

Wou net zeggen, hou er rekening mee met wat Charlotte zegt, heb hier absoluut toestemming voor nodig, of krijgt 'n boete die niet mals is. De ravage die je er mee kan aanrichten, is niet te overzien. Brandweer is alles behalve blij met deze trend die kwam overwaaien.
Wij mochten niet, zitten altijd in bosrijk gebied en andere licht ontvlambare toestanden blijkbaar, ben er niet tegenin gegaan, brandweer zal wel weten wat ze zegt en waarom.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-7-2010 19:36:45

Inderdaad! Zeker éérst bevragen!!! Zonde dat je alles zou aankopen en dat het dan niet mag... Dus zowel aanvragen bij de gemeente, de brandweer én de feestzaal!

shanna
28-8-2010
 Meld misbruik20-7-2010 20:45:28

Wij hebben ze ook gekocht!! Gaan dit na het dessert doen. wij hebben hier geen toestemming voor nodig hoor!! voor vuurwerk heb je dit toch ook niet nodig?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-7-2010 11:50:31

Euhm... Shanna, toch wel hoor!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-7-2010 11:51:24

Euhm... Shanna, toch wel hoor! Er is nog een verschil of dit op jouw 'eigendom' is of niet. En in veel feestzalen mag dit niet!!!

Ina
20-6-2010
 Meld misbruik21-7-2010 12:44:49

Hey,
Ik zou wel opletten met deze dingen en t'is te hopen dat je een goede brandverzekering hebt, een vriendin heeft het afgelopen jaar ook gedaan op haar trouwfeest en een van de lampions is terecht gekomen op een veranda in de buurt. Deze mensen hadden een plastiekdak en dat stand dadelijk in de fik. Ze hebben serieus mogen dokken. Ik weet niet of je het weet maar als je een zaal afhuurd voor je dag ben je ook verantwoordelijk voor wat je gasten eventueel uitspoken (vernieling-brand enz.) Daar bestaat wel een verzekering voor - geen verhaal tegen derden - noemen ze die. Ik zou mij eerst goed bevragen dat je zeker voor geen voldongen feit komt te staan zeker met het droge weer.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...