Terug naar overzicht
Ik heb ze besteld bij www.ufoballons.be Wij gaan ze gebruiken op 14 augustus ik denk dat ik het ga gebruiken na het dessert of om het huwelijk mee af te ronden. Zeker niet tijdens het avondfeest want dan heb je de kans dat het feest gebroken is. Ik kan het u eventueel laten weten na het feest hoe iedereen het vondt en wat het effect was. Ik ga ook vragen aan de genodigde om er een wens op te schrijven.
Hey ! Dat is een super idee! Heb alleen een vraagje, moet je daar toestemming, bij de gemeente voor, krijgen? Veel plezier en houd ons op de hoogte van hoe het feest geweest is! Tata
Wou net zeggen, hou er rekening mee met wat Charlotte zegt, heb hier absoluut toestemming voor nodig, of krijgt 'n boete die niet mals is. De ravage die je er mee kan aanrichten, is niet te overzien. Brandweer is alles behalve blij met deze trend die kwam overwaaien. Wij mochten niet, zitten altijd in bosrijk gebied en andere licht ontvlambare toestanden blijkbaar, ben er niet tegenin gegaan, brandweer zal wel weten wat ze zegt en waarom.
Inderdaad! Zeker éérst bevragen!!! Zonde dat je alles zou aankopen en dat het dan niet mag... Dus zowel aanvragen bij de gemeente, de brandweer én de feestzaal!
Wij hebben ze ook gekocht!! Gaan dit na het dessert doen. wij hebben hier geen toestemming voor nodig hoor!! voor vuurwerk heb je dit toch ook niet nodig?
Euhm... Shanna, toch wel hoor!
Euhm... Shanna, toch wel hoor! Er is nog een verschil of dit op jouw 'eigendom' is of niet. En in veel feestzalen mag dit niet!!!
Hey, Ik zou wel opletten met deze dingen en t'is te hopen dat je een goede brandverzekering hebt, een vriendin heeft het afgelopen jaar ook gedaan op haar trouwfeest en een van de lampions is terecht gekomen op een veranda in de buurt. Deze mensen hadden een plastiekdak en dat stand dadelijk in de fik. Ze hebben serieus mogen dokken. Ik weet niet of je het weet maar als je een zaal afhuurd voor je dag ben je ook verantwoordelijk voor wat je gasten eventueel uitspoken (vernieling-brand enz.) Daar bestaat wel een verzekering voor - geen verhaal tegen derden - noemen ze die. Ik zou mij eerst goed bevragen dat je zeker voor geen voldongen feit komt te staan zeker met het droge weer. Groetjes