Terug naar overzicht
HeyWoon je al samen, of alleen? Anders kan je zoiets zeggen dat je toen zonder veel boe of ba bent weggegaan, zonder hen uitgebreid te bedanken, en dat je dat nu toch wel wil doen.Is er een moment geweest dat je het moeilijk had en dat ze er toen echt voor je waren? Anders kan je dat ook aanhalen.Heb je een zware puberteit gehad? (Ik wel) Je kan hen bedanken om toch de moed niet op te geven en je te blijven steunen.Of gewoon eens denken aan leuke herinneringen van toen je nog kind was, een leuke anekdote.Veel succesVicky09.09.06
Hallo Ik heb zelf een kort tekstje geschreven. Ik zal het je deze avond eens doormailen, want hier heb ik het niet op mijn pc staan.groetjesLien26/05/06
Bedankt voor jullie reacties! Zijn er nog mensen die mij evt wat tips kunnen geven?
Hallo Maaike,Ik ben ook op zoek naar een bedankings tekst, mss heb jij ondertussen al wat reacties gekregen en kan je mij in een bepaalde richting helpen.De eninge tekst die ik heb is diegene van ik ben uit jou hout gesneden maar vanaf nu ga ik mijn eigen weg.Mss kan je die wel.Groetjesen alvast bedanktAnanvandaele@skynet.be
Hoi,Wij trouwen op 12 augustus en graag zou ik ook onze ouders bedanken, in onze viering.Heeft iemand ideetjes, of wil iemand me iets doorsturen?Alvast bedankt !!!