Terug naar overzicht
Ik weet niet of het deze zaal was, maar een vriendin v mij was onlangs naar een feest in Kalmthout geweest en de muziek moest daar stoppen om 3u van de gemeente, is daar blijkbaar altijd zo. Dit was wel degelijk in een feestzaal en geen feest bij iemand thuis. Maar ik ben dus niet zeker of het deze zaal was, maar ik zou er dus wel eens achter horen want ik persoonlijk zou dit serieus minpunt vinden. Ook die vriendin zei dat het echt niet fijn was dat het zo abrupt moest stoppen.
Hey, Wij hebben binnen 17 dagen ons trouwfeest daar! Wij hebben altijd al goeie reacties gehad over hen en ze stoppen idd om 3u. Voor ons persoonlijk geen min-punt en je wordt er op voorhand over geïnformeerd dus dan kan ieder koppel voor zich uitmaken of hij daar kan achterstaan. Persoonlijk vind ik 3u geen probleem want bij mijn zus haar trouw waren we rond die tijd allemaal kapot..... Groetjes,Edel
Ha Edel we trouwen op dezelfde dag:-) Ja van stoppen om 3u da moet ieder voor zich uitmaken hoe belangrijk ze dat vinden maar ik vond het toch wel belangrijk dat Karlien dit zeker wist. Maar die vriendin die er is geweest op een feest was voor de rest wel tevreden hoor.
Ja idd dat stoppen om 3u dat melden ze heel duidelijk. Ik vind dit zelf ook een groot minpunt, we zullen ons feest dan zeker vroeger moeten beginnen... @ Edel: Laat je me even weten hoe het verlopen is bij jullie aub? Ik ben echt benieuwd... Geniet ervan ! Nog mensen met ervaringen in 't Keienhof ???
Hey, Tuurlijk laat ik weten hoe het was zenne!!! Nog maar 6 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx
En Edel...HOE WAS HET ????? Ik ben zo nieuwsgierig... :-)
Edel ??