Terug naar overzicht
Oh ik ben zo benieuwd naar reacties hierop :) Wij twijfelen ook tussen eilanden Curacao, Aruba, .. en Mauritius.
Ja, ben ook erg benieuwd! Wij hebben ons oog laten vallen op dit hotel: http://www.lemauricia-hotel.com/
Ben er nog niet geweest, maar weet wel dat bruiden fikse korting krijgen in Mauritius, tot 50%, dus is wel de moeite!
wij hebben geboekt voor mauritius , maar hebben dus nog geen idee hoe het gaat zijn :)
Wendy, waar hebben jullie geboekt dan? Via welk agentschap?
Collega van mij is daar een maand geleden naar Mauritius op huwelijksreis geweest en zij vond het daar écht fan-tas-tisch! Naar haar zeggen heeft ze daar de vakantie van haar leven gehad, dus wel een aanrader denk ik :)
Hoi Wendy, Welk hotel heb jij geboekt? En viel dat mee qua prijzen? En Sarah, weet je toevallig welk hotel jouw collega had genomen? De hotels zijn namelijk niet goedkoop, en we willen zeker zijn dat het super is als we zoveel geld neertellen . Onze voorkeur gaat echt uit naar Mauritius, ik heb al van veel mensen gehoord dat je daar een sprookjeshoneymoon kunt hebben en dat lijkt me echt geweldig!!
hey allemaal!! wij wouden ook naar mauritius, maar een echte all inclusive vakantie was daar toch echt vreselijk duur!!! nu wij gaan 4 dagen naar new york, dan vliegen wij door naar puerto rico, en gaan wij op cruise met royal caraibean naar aruba, curacao, dominica,... en dan gaan we terug naar puerto rico en blijven we daar in een 5 sterren hotel als strandvakantie. als je dit allemaal appart boekt in het reisbureau en niet als 'pakketreis' zoals de meesten aanbieden, hebben wij 1495euro pp betaald. wat ik niet veel vind voor 17dagen. miss een aanrader. cruises zijn echt MEGA romantisch en vallen nu qua prijs echt mee( ik betaal nu 495euro voor 7 dagen all in groetejes en succes
waar hebben jullie dit geboekt? Gewoon in het reisbureau?
Wij hebben uiteindelijk beslist en het is Mauritius geworden!! Dit voor de geïnteresseerden onder ons ;-)
Sofie, welk hotel? .. En mag ik even vragen hoeveel jullie (ongeveer) betalen? Een week of langer? Wij twijfelen nog steeds :)
Hoi Kim, Ik zal je even een mailtje sturen met de info!