Terug naar overzicht
Heb de onze besteld via Cardxl. ze worden aan huis geleverd.Heb 219 euro betaald voor 80 kaarten.Je hebt verschillende prijsklassen.
wij betaalden 525 voor 170 uitnodigingen, bijpassende enveloppe en kleine kaartjes. Hier waren druk op kalkpapier, druk voorzijde en binnenzijde ook bij gerekend... Kwam van bij de gewone drukker in het stad...
Hallo, ik heb er 140 besteld bij vistaprint.be Je moet ze wel samenstellen maar dat is eigenlijk niet zoveel werk hoor! Het was even afwachten maar ze zijn naar onze normen schitterend gelukt!!! En we hebben 120€ betaald en het was dan nog een spoedbestellling! Ook naar een drukker geweest en die vroeg 450€!!! Grtjes
Hoi, Het hangt natuurlijk af van wat je wil, ik had 2,50 per kaart gebudgeteerd. Het zit er niet zo ver van... Veel groetjes, An
Hey, Wij hebben ook al eens rondgekeken en omdat ons budget ook niet supergroot is gaan wij waarschijnlijk via de website Carta Rosa bestellen. Ook mooie kaarten daar vind ik trouwens! We hebben 150 genodigden dus waarschijnlijk een negentigtal kaarten en de prijzen variëren dan van 215 tot 285 euro. Je zou dan ook een drukproef vooraf krijgen enzo...
Hallo , Onze uitnodigingen komen van bij D&A...100 uitnodigingen + enveloppen en drukkosten 180 euro. www.huwelijkengeboorte.be Vrijwel de goedkoopste van Belgie , en geloof me...kheb er veel afgedaan hoor ! Druk kosten per kaart kwam op 0.30eurocent ! Online bestellen of bellen..dan sturen ze per mail een proefdruk (allemaal gratis , tot 2 proefdrukken!) en eens ze af zijn naar jouw zin , komen ze ze gratis aan huis leveren! Zij zelf zijn van de regio Melsele-Beveren. Grtjs Wendy
Hoi, Ik heb mijn blanco kaarten gehaald bij AVA en heb ze zelf afgewerkt. Ik heb met kalk papier gewerkt en dat erin gekleefd. Deze heb ik zelf geprint. Waardoor ik toch al de drukkostern van de drukkerij heb kunnen sparen. Voor het drukken zou ik bij de drukkerij € 150 moeten betalen. Met iedere dag een aantal kaarten te doen, heb ik ze ruim optijd afgekregen en je hebt er meer voldoening van! En de reacties waren super!
Hoi, Ik heb 110kaarten ongeveer, alles bij de drukker! enveloppen erbij... voor 305euro Groetjes Evie
500 voor € 160,00 bij Printcarrier.be
ik heb onze uitnodigingen ook online besteld bij carta rosa. Op hun site staan alle prijzen (afhankelijk van het soort kaart dat je kiest). Ben er super tevreden van. Kreeg onmiddellijk een mail met onze uitnodiging digitaal en een paar dagen later zat de papieren proefdruk al in de bus. Eens je die goedkeurt, heb je een paar dagen later alle uitnodigingen met omslagen bij je thuis. veel succes ermee!
heb mijn op internet besteld"kaartje2go" en da scheelde de helft dan vista print en kunt ook samen stellen met of zonder foto
Hey, Wij hebben de onze in elkaar tgeknutseld via poobies.com. Heel tevreden en sanderdaags in huis :) x Kitty
www.hetcreatiefelement.be Zeker de moeite!!