Terug naar overzicht
Dag AnneliesWij zijn ook van de streek van Gent, maar hebben alles zelf gedaan. bij ons was het geen klassieke uitnodiging. en een drukker kwam enorm duur uit.Kijk eens in de gouden gids? er zijn er zeker genoeg.GroetjesVanessa09/09/05
Hallo! Onze uitnodigingen zijn gedrukt bij De Canck in Wetteren. Het waren ook klassieke uitnodigingen, met enkel tekst. We hebben er in september ook de geboortekaartjes van ons zoontje laten drukken, en ook daar waren we heel tevreden over. Groetjes, maaike
Hoi,Vorig jaar hebben we kennis gemaakt met 'Plusprint' ergens uit de buurt van Gent.Ze hebben heel veel keuze.Eens opzoeken op internet of de Gouden gids.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hey IN Merelbeke (Hundelgemsestenweg 310)ligt Univers Familyprint. Ze hebben er alle soorten kaarten voor alle soorten gelegenheden.Zelf ben ik nog niet gaan kijken omdat ik mijn uitnodigingen zelf aan het maken ben, maar ik heb wel veel voorbeelden van hen gezien op de trouwbeurs.Je meot anders maar eens bellen. 09/230.09.09Peggy