Terug naar overzicht
hallo wij zijn er ook gaan kijken, en idd lijkt heeeel mooi voor kleine groepen, voor ons wat het te klein. wij trouwen nu in la butte aux bois, denk dat je een goede keuze ermee maakt
Slot Pietersheim moet de moeite waard zijn heb ik al van vele klanten gehoord in mijn schoonheidsalon, ik hoorde zelfs deze week dat je nu zelf kunt trouwen voor de wet in slot pietersheim met met we een bij betaling.
Hallo, Wij hebben er afgelopen september onze bruiloft gevierd. Ze waren traag met reageren etc, maar dat had volgens mij vooral te maken met het feit dat de eigenaar nog geen vervanger had gevonden voor zijn chef, waardoor hij alles zelf moest regelen en weinig tijd had. Op de dag zelf was alles goed geregeld. We hadden 's middags een high tea en dat was tot in de puntjes verzorgd. In de avond was het walking dinner ook erg lekker, alleen iets anders dan we hadden voorgeproefd. We hebben van veel (ook zeer kritische) mensen positieve reacties erop gehad. Het eten kwam hooguit wat langzaam en te laat door, maar dat was dan ook het enige puntje. De bediening was ook vriendelijk. Bij ons kwamen veel mensen uit t westen van Nederland, die nog nooit bij Slot Pietersheim waren geweest en die waren onder de indruk van de leuke locatie. Kortom, het is ons goed bevallen en bovendien waren de prijzen ook prima. Als je blijft slapen is het wel handig om even te bespreken wat je qua ontbijt wil en even informeren of er nog evenementen zijn de dag erna. Wij waren nl erg vroeg wakker door heel veel rumoerigheid vanwege een evenement dat in de ochtend begon. Daardoor liepen er ook ontzettend veel andere mensen rond. Dat vond ik erg jammer, ook omdat ik me daar niet op had ingesteld en juist met een groepje van 30 man gezellig wilde gaan ontbijten.