Terug naar overzicht
oei meid innige deelneming, das minder he van de oma,en dan jullie trouw de week erop maar weet da ze toch bij jullie is he meid!! je kunt missc een kaars laten branden voor haar op feest ,je kan da laten maken met een foto van haar op de kaars ,,ma het leven gaat verder ook hoe erg het is ,wilt ni zeggen da jullie trouw door gaat daje ni aan de oma denkt he denk ook ni da ze da gewilt zou hebben da je de trouw uit steld,maar in ieder geval heeeel veeeel sterkte voor de familie groetjes tacha
hey, Wat jammer van je oma en ook wel jammer dat het net nu gebeurd. De familie zit nog met verdriet en moet toch nog plezier maken. Je kan ze idd wat integreren in je dag, maal doe dit alleen als jij het aankan. Ik heb een opa die heel heel dicht bij ons zat. het is net iets meer dan een jaar nu. In mijn misboekje zat een stukje van we danken ook iedereen die er nu niet meer is. Ik vondt dit leuk, maar besef nu dat ik nog steeds begin te wenen als ik het lees. Dus laat ik het weg. Ik wil je gewoon zeggen, denk aan haar en betrek haar zoveel jij en de familie dit aankunnen. veel sterkte en nog veel succes met je trouw (dikke knuffel)
Bij ons is het ook zo, morgen begrafenis van mijn vriend zijn mémé en overmorgen onze trouw.Innige deelneming
innige deelneming, wij hadden de trouw vervroegd met 1jaar omdat mijn vriend zijn peter achteruit ging, een 4tal maand voor onze trouw is hij gestorven, rond die tijd kregen we te horen dat zijn meter niet lang meer te leven had, zij heeft volgehouden tot met onze trouw, en na onze huwelijksreis is zij overleden, was zeer raar gevoel... wij kenden alleen nog maar gelukkige momenten in die kerk (huwelijk en doop van kindjes), en exact 1maand na onze trouw moesten we er een begrafenis bijwonen... sommigen zullen een traantje wegpinken die dag, maar ze zullen ook wel genieten van jouw dag... je zal er met momenten wel bij stil staan, maar probeer te genieten want ook jouw dag krijg je niet meer terug en niemand zal het je kwalijk nemen dat je geniet...
Innige deelneming. Je zal het dei dag moeilijk hebben hetis gewoon zo ik weet niet hoe jullie met dit omgaan maar je kan op jullie dag een aandenken doen voor haar een balloon op laten stijgen als je voor de kerk trouwt dit laten vernoemen dat jullie aan haar denken. Het hang er vanaf hoe jij en je familie hier mee wil omgaan. Probeer te genieten van jullie dag ze zou niet willen dat jullie gebult gaan onder deze omstandigheden Veel sterkte
Hey, ik kan best begrijpen wat je voelt ... Ik heb ook mijn opa net naar zijn laatste rustplaats gebracht en binnen 3 weken moet ik de mooiste dag van mijn leven meemaken ... Ik draag mijn opa die dag in mijn hart en ik weet dat hij er ook zal zijn, maar toch doet het pijn. Voorlopig hou ik me sterk, maar is de kerk zal het toch even moeilijk worden :-( Toch mijn deelneming en heel veel sterkte! Geniet van je dag en weet dat je oma er ook zal zijn en dichter dan je wel zelf denkt ! x