TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Natasha
23-7-2010
|
21-7-2010 11:06:04
Ik herken me volledig in jouw verhaal...ik had net hetzelfde. En dan nog zeker moeten zijn dat mijn vriend het ook mooi zou vinden. Ik heb ook een 4 tal winkels afgereden om toch nog eens terug te gaan naar de 1ste en dan toch niet kopen. En dan 2 keer geweest om dan uiteindelijk de knoop door te hakken.
Om dan nog te zwijgen over de tijd tussen het bestellen en je eerste pas dat was echt moeilijk voor mij, ik begon nog meer te twijfelen hoe ze eruit zag enzo... Ik zal pas volledig overtuigd zijn als mijn vriend wauw zal zeggen :-) dat is nog eventjes afwachten tot overmorgen!
groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
21-7-2010 11:34:54
Ben je alleen gegaan? Anders kan je iemand meenemen die je echt vertrouwt en die je oprecht zijn/haar mening zal zeggen.
|
|
Anika
9-4-2011
|
21-7-2010 14:17:29
Ik had een WAAUW gevoel bij het aandoen van HET kleed. Ik heb dan ook geen moment getwijfeld om het te kopen. Ik denk dat je buikgevoel wel zo hard tegen je schreeuwt 'dit is het kleed!!!!' dat je het wel hard genoeg zal merken en het niet zal kunnen negeren..
|
|
ilse
7-8-2010
|
22-7-2010 8:32:48
hey,
ik had een heel goed gevoel toen ik mijn kleedje aandeed en ook de mensen die erbij waren zeiden dat ik er in straalde. Heb daarna nog in een aantal winkels gaan passen (je weet maar nooit hé) maar altijd gingen mijn gedachten terug naar die ene jurk en alles vergeleek ik daarmee. Denk dat je dan weet dat je het gevonden hebt
Was met mijn trouwring ook zo. Na het eerste bezoek aan de goudsmid had ik al een keuze gemaakt en toen we teruggingen voor de bestelling heb ik er nog een aantal andere aan gehad omdat ik precies begon te twijfelen maar altijd greep ik terug naar die ene ring...; Dan weet je dat dat DE ring is
groetjes,
ilse
|
|
Toyah
15-1-2011
|
22-7-2010 11:12:19
bedankt voor je reacties iedereen!
kben echt blij dat ik niet de enige ben die deze twijfel doorstaat, hihi.
ik ben gisteren terug naar de winkel geweest, heb enkel het kleedje waarvan ik overtuigd was gepast en... ik voelde mij er super in!
Ik heb er dan ook niet verder over getwijfeld en heb het direct gekocht :)
@Natasha: Ik ben ervan overtuigd dat hij je stralend mooi zal vinden! ;) veel plezier morgen!!
@Véronique: Ik ben onlangs verhuisd en woon nu in de regio van München (DE). Ik ken hier spijtig genoeg nog niemand die mij nauw genoeg aan het hart ligt, om huwelijkskleedjes mee te gaan passen... Maar, ik heb gisteren enkele fot's kunnen nemen van mijn kleedje en heb die dan thuis direct doorgestuurd naar mijn zus en beste vriendinnen en die vinden het mooi. alles ok dus :)
@Anika: mijn buikgevoel zei idd dat dit het juiste kleedje was :)
@Ilse: haha, ik vind met helemaal in jouw beschrijving terug! ik moet ook altijd nog eens kunnen vergelijken. Ik heb van maandag tot gisteren middag online naar kleedjes gekeken en dacht telkens: ik vind het mijne leuker! hihi De ringen verliepen gelukkig vlotter. Na een uurtje kiezen bleven er uiteindelijk slechts nog 3 ringen over. gelukkig vonden we beiden 1 paar het mooist. dat hebben we dan ook maar direct gekocht. weer een 'zorg' minder :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|