Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

THE dress or not the dress?

21-7-2010 8:49:58
hallo mede aanstaande bruidjes!!

Maandag ben ik (voor de 4de keer ondertussen) naar een bruidshop geweest. In tegenstelling tot de vorige winkels, vond ik hier gelijk meerdere jurken die ik mooi vond :) Uiteindelijk zijn er 2 overgebleven. Eentje die ik mooi vond en eentje waarvan ik twijfelde omdat hij naar mijn mening voor mijn persoon iets te 'fijn' is, maar de verkoopster vond dat hij me heel goed stond.

Op maandag heb ik uiteindelijk geen beslissing durven nemen. Ik stond op het punt te zeggen dat ik die ene die ik mooi vond te kopen, heb me toch ingehouden en een nieuwe afspraak gemaakt voor deze namiddag :)

Sinds maandag loop ik te denken aan die ene jurk.... Ik ga ervan uit dat dat een goed teken is :D Ik ga deze middag nog eens voorbij, die ene passen die ik mooi vind en als ik hem nog steeds super leuk vind... wel, dan koop ik hem!

Oh, ik ben altijd de eeuwige twijfelaar wat (duurdere) aankopen betreft... ik moet er altijd eerst eens een paar dagen over slapen, om dan te missen wat ik niet heb, naar de winkel gaan en hopen dat het er dan nog hangt. Dan kom ik of super gelukkig met mijn aankoop de winkel buiten, of ben mega down omdat het weg is.... :D

ik had gewoon niet gedacht dat het hetzelfde zou zijn met mijn trouwkleedje, haha :D
Mijn vriendinnen hebben hun kleed gepast en hebben direct 'ja' gezegd 'dat is het!' en hebben het gekocht... hmmmm... Ik snap het niet... ik denk dat ik iets verkeerd doe :D

Hoe was jullie gevoel toen jullie HET kleedje voor het eerst aanhadden? Zijn der nog die zo getwijfeld hebben??

Een heel verward aanstaand bruidje

Toyah
15-1-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1546

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik21-7-2010 11:06:04

Ik herken me volledig in jouw verhaal...ik had net hetzelfde. En dan nog zeker moeten zijn dat mijn vriend het ook mooi zou vinden.
Ik heb ook een 4 tal winkels afgereden om toch nog eens terug te gaan naar de 1ste en dan toch niet kopen. En dan 2 keer geweest om dan uiteindelijk de knoop door te hakken.

Om dan nog te zwijgen over de tijd tussen het bestellen en je eerste pas dat was echt moeilijk voor mij, ik begon nog meer te twijfelen hoe ze eruit zag enzo...

Ik zal pas volledig overtuigd zijn als mijn vriend wauw zal zeggen :-) dat is nog eventjes afwachten tot overmorgen!

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-7-2010 11:34:54

Ben je alleen gegaan? Anders kan je iemand meenemen die je echt vertrouwt en die je oprecht zijn/haar mening zal zeggen.

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik21-7-2010 14:17:29

Ik had een WAAUW gevoel bij het aandoen van HET kleed. Ik heb dan ook geen moment getwijfeld om het te kopen. Ik denk dat je buikgevoel wel zo hard tegen je schreeuwt 'dit is het kleed!!!!' dat je het wel hard genoeg zal merken en het niet zal kunnen negeren.. 

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 8:32:48

hey,
ik had een heel goed gevoel toen ik mijn kleedje aandeed en ook de mensen die erbij waren zeiden dat ik er in straalde. Heb daarna nog in een aantal winkels gaan passen (je weet maar nooit hé) maar altijd gingen mijn gedachten terug naar die ene jurk en alles vergeleek ik daarmee. Denk dat je dan weet dat je het gevonden hebt
Was met mijn trouwring ook zo. Na het eerste bezoek aan de goudsmid had ik al een keuze gemaakt en toen we teruggingen voor de bestelling heb ik er nog een aantal andere aan gehad omdat ik precies begon te twijfelen maar altijd greep ik terug naar die ene ring...; Dan weet je dat dat DE ring is
groetjes,
ilse

Toyah
15-1-2011
 Meld misbruik22-7-2010 11:12:19

bedankt voor je reacties iedereen!
kben echt blij dat ik niet de enige ben die deze twijfel doorstaat, hihi.

ik ben gisteren terug naar de winkel geweest, heb enkel het kleedje waarvan ik overtuigd was gepast en... ik voelde mij er super in!
Ik heb er dan ook niet verder over getwijfeld en heb het direct gekocht :)

@Natasha: Ik ben ervan overtuigd dat hij je stralend mooi zal vinden! ;) veel plezier morgen!!

@Véronique: Ik ben onlangs verhuisd en woon nu in de regio van München (DE). Ik ken hier spijtig genoeg nog niemand die mij nauw genoeg aan het hart ligt, om huwelijkskleedjes mee te gaan passen... Maar, ik heb gisteren enkele fot's kunnen nemen van mijn kleedje en heb die dan thuis direct doorgestuurd naar mijn zus en beste vriendinnen en die vinden het mooi. alles ok dus :)

@Anika: mijn buikgevoel zei idd dat dit het juiste kleedje was :)

@Ilse: haha, ik vind met helemaal in jouw beschrijving terug! ik moet ook altijd nog eens kunnen vergelijken. Ik heb van maandag tot gisteren middag online naar kleedjes gekeken en dacht telkens: ik vind het mijne leuker! hihi De ringen verliepen gelukkig vlotter. Na een uurtje kiezen bleven er uiteindelijk slechts nog 3 ringen over. gelukkig vonden we beiden 1 paar het mooist. dat hebben we dan ook maar direct gekocht. weer een 'zorg' minder :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info