Terug naar overzicht
Hey, Wij doen dit gewoonlijk op kerstfeestjes. Heb nog een beamer staan moest je geïnteresseerd zijn om er eentje tweedehands aan te kopen :) Gewoon aan je pc koppelen en een wit laken aan de muur hangen! Je mailt me anders maar als het je wat lijkt. Je kan hem erna nog in huis hangen. Hier bij ons is dat ook en elke avond is cinemanight :) Groetjes Kitty
Als je een dj hebt ook eens vragen of deze geen beamer kan meenemen. (je kan je laptop dan daaraan koppelen). Onze dj heeft neemt een beamer mee en de zaal voorziet een scherm. Krijgen wij de filmpjes achteraf ook te zien, ben ook wel benieuwd groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen Sofie
Meestal kan je zo'n beamer gratis of goedkoop huren op de gemeente, of eens rondhoren bij vrienden/innen die op een school werken, die kunnen daar ook makkelijk aan geraken. Wij kunnen die huren in de zaal, maar superduur, 300 euro! Maar genoeg alternatieven... ;-) Wel best een checken met zaal en dj (voor het geluid)
Jullie videobeelden zijn niets zonder geluid (veronderstel ik). Daarom de geluidsuitgang van het afspeelapparaat (dvdplayer of laptop) koppelen aan een geluidsinstallatie. Zorg dat je weet welke ingangen die installatie heeft, de gepaste koppeling of interface (jullie DJ weet waarschijnlijk meer). Hou ook rekening met de projectie-afstanden vs. de benodigde, diverse kabellengtes, enz. grtz www.discovideo.be
Beste Stefanie, Het hangt er van af wat jullie er mee willen doen. Als het puur gaat om de filmpjes te tonen in raw format, dan denk ik dat je inderdaad best op zoek gaat naar een beamer, laptop koppelen met de discobar en klaar is kees. Je zou het ook kunnen monteren met muziek en er eventueel een volledig verhaal van kunnen maken. In dat geval moet je de filmpjes monteren en dat is iets meer werk maar wel leuk. Moest je nog vragen hebben horen we die graag. Paul Arras paul.arras@ragnaproductions.com +32473617764