TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vicky
17-7-2010
|
21-7-2010 14:05:10
piraten (pirates of the caraiben)
ridders en prinsessen
venetiaans (zo met die maskers en zo)
cowboys, indianen
black en white
charlestones
disney
iets met ijs, zoals antarctica, ijsberen, pinguins
paarden
iets met je lievelingsfilm?
moulin rouge
hollywood - sterren
bollywood
....
succes!!!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
21-7-2010 18:04:23
Ik zou zeggen: als je origineel wil zijn, zorg dan ook dat het bij jullie past! Kijk eens naar jullie hobby's, werk, vrijetijdsbestedingen, interesses,... Het leukste is een thema dat écht bij het bruidspaar past en waarvan iedereen denkt: "Hé ja, dat is op hun lijf geschreven!"
|
|
Goedele
16-10-2010
|
21-7-2010 23:26:00
Er wordt op het forum zo veel over een "thema" gesproken dat ik al een beetje ongerust begin te worden. Wij hebben immers geen thema. We trouwen in de herfst en passen de tafelversiering en de uitnodigingen daar wat aan aan maar voor het overige hebben wij niet echt iets. Wat wordt er juist bedoeld met een "thema"? Wat doe je ermee?
Groetjes,
|
|
Els
10-9-2011
|
22-7-2010 13:35:22
Goh ja wij willen echt wel een rode draad door de decoratie trekken eigenlijk...
Omdat wij niet zo traditioneel zijn, en nogal jong en speels zijn, willen we er een ludiek (maar niet overdreven belachelijk natuurlijk) trouwfeest van maken.
Ja we zoeken echt iets dat bij ons past natuurlijk, zoals het thema 'festivals' of 'de jaren 50' maar als iemand nog andere leuke ideetjes heeft hoor ik die graag :)
@ Goedele: er is helemaal geen nood aan een thema als je een trouwfeest doet, het is maar hoe je het zelf wil :), niet ongerust zijn dus!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-7-2010 15:02:01
@Goedele: wij hadden ook geen thema, enkel voor de tafelnamen!
|
|
MADELINE
20-8-2010
|
22-7-2010 15:56:33
mijn thema is fun;
Niets gebeurt traditioneel. We go with the flow.
We zien wel wat er komt.
|
|
Valerie
4-9-2010
|
22-7-2010 16:24:10
Je thema kan gaan over waar hij je ten huwelijk heeft gevraagd, allerlei momumenten of speciale dingen van die stad of land. Jullie hobby's, voetbalt hij ofzo, je kan "ploegjes" samenstellen ofzo, plaatsen waar jullie naartoe zijn geweest of waar jullie elkaar hebben leren kennen. Werk of iets wat jullie beide graag doen, disneyfilms,... .
Ofwel neem je foto's van vroeger van schoolreis ofzo en geef je die de naam van de plaats waar je was, maar dat is wel veel werk :-)
Wij gebruiken liefdesgedichtjes, ook wel origineel!
|
|
Nele
7-5-2011
|
23-7-2010 15:37:58
Hallo,
Ik sluit me aan bij Madeline. Thema Fun en wat ik ook belangrijk vind is dat er genoeg dingen tussen zitten die jullie typeren!
Ik heb nog niet echt een rode draad, maar ideeën die ik zelf heb zijn:
* Bruidsmeisjes in retrokleedjes (en de kleur van dat kleedje komt dan terug in mijn boeket) Voor het zelfde geld kies ik nog voor een snoepboeket?! Wie weet...
* Ik zou willen binnen komen (in de kerk) op "'k Voel mij vandaag zo hoempadapapa..." van Marva (da's echt nen goeien tekst en ne keer iets anders dan 'tadatata, tadatata, tadatata,dadadadadada)
* Indien mogelijk een springkasteel buiten (of op/naast de dansvloer) maar lijkt me nogal gevaarlijk als de mensen een glaasje te veel op hebben!
* Ga ook 's avonds nog een cotcha in elkaar steken... wie niet wil meedoen is dan maar rap 'dood' en heeft er geen last van. Of mss enkel met de jonge mensen, maar soms zijn de tantes en nonkels wel ruimdenkender dan je denkt.
Verder vind ik jouw idee van Festivals écht super goed! Gewoon brainstormen en je hebt een mega thema...
* Tafelindeling: Jullie eigen tafel wordt dan bijvoorbeeld Werchter of Dour... naar gelang jullie favorite festival... Mensen die van wat verder komen zijn dan bijvoorbeeld 'Les Ardentes', stijlvolle maar saaiere tantes zijn 'Blue Note Festival'... enz.
* Je kan je feest een festivalnaam geven en dan overal zo van die kartonnen pijlen hangen en affiches
* Je kan iedereen een bandje geven bij het binnenkomen (zelf zo van die stoffen bandjes kan je laten maken!)
* Je kan eten uit gamellen ;-)
* Je kan de mensen laten betalen voor de parking
* Je kan een buffet doen met allemaal andere 'kraampjes' en deze een beetje grappig inkleden met bordjes erboven zoals 'frituur' - 'pitta'
* Je kan 2 dansvloertjes creeëren een marquee en een hoofdpodium (draaien dan best niet op hetzelfde moment)
* ...
Niet allemaal even goeie ideeën, maar mss kan je er wel iets mee é. 'k Heb zelf al ideeën gekregen ;-)
Succes nog é
|
|
Nele
7-5-2011
|
23-7-2010 15:44:34
Man, ik kom nog op dingen:
* trouwkaart met azo een afscheurstrook
* Dixie WC kotjes
* LIVE optredekes met een programmatie
* VIP bandjes voor de eretafel
* Persbadge voor de fotograaf
* Website met typische festivalitems als 'Line Up' (wie jullie zijn), 'Tickets' (voorverkoop of aan de kassa! Best direct vermelden dat het is uitverkocht), 'Practische Info' (route), 'Merchandise'
toedels
|
|
Els
10-9-2011
|
27-7-2010 19:37:58
Wow echt leuke tips dames! Bedankt :)
Hier ben ik echt iets mee.
Keep it coming ;)
|
|
Laura
18-12-2010
|
28-7-2010 21:04:39
Ons thema is Black and white. Past goed bij ons: mijn vriend is van indische afkomst: hij is black en ik ben white :D
Tis super je decoratie en zaal daar aan aan te passen! Uiteraard is het helemaal geen must hoor :) Vooral doen wat je graag doet!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|