Terug naar overzicht
Ik heb ook een heleboel speldjes gekocht, maar zal uiteindelijk een bloem in mijn haar dragen. Mijn boeket heeft enkele grote (donkerpaarse) orchideeën als accent, en zo'n bloem zal ik ook in mijn haar dragen, de bloemist zal ook een aantal andere witte bloempjes klaarmaken, misschien gebruiken we die ook. (het paars komt ook terug in de kleedjes van onze kinderen) De kapster had voordien al reclame gemaakt voor een bloem in het haar, maar de bloemist heeft de doorslag gegeven onder het motto: 'speldjes kan je altijd in je haar steken'. Misschien ook wel iets voor jou ! Veel succes (bij mij nog 9 dagen op de teller) Karen
Heyz, parelcurlies en één of twee kleine(!) calla's in zelfde kleur als boeket, nonchalant/speels opgestoken. Ik ken het probleem, had eerder al andere curlies van Claire's, haardiadeem, etc... en nu toch vrij basicly houden, maar dat schijnt mooiste te zijn. Succes nog met laatste loodjes, hopelijk minder druk als hier! :)
Ik had 5 van deze in mijn haar zitten: http://kleding.marktplaza.be/sieraden/HAARSPELDEN-PAREL-STRASS-10732538.htm