Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt der nog op 14/08/2010

21-7-2010 22:07:05
wie trouwt der nog deze dag en moeten jullie nog veel doen en hoe zien jullie dag schema der uit!!ventje komt mij halen om 12.30,wij trouwen om 13.00 voor de wet dan foto,s maken om 16.00 receptie tot 18.00,om 19.00 komen de gasten voor avondfeest (hoop goed weer hebben nl bbq) en dan maar feesten he

natacha
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1258

valerie
14-8-2010
 Meld misbruik21-7-2010 23:47:59

hey natacha,

ik trouw ook op 14/08/10 ! ja het naderd toch stilletjes hé.
mijn dag ziet er als volgt uit:

9.45 u kapper en make -up (ouderlijk huis)
11.30 u aankomst bruidegom
korte receptie en enkele foto's
12.40u vertrek gemeentehuis
13.30u trouw voor de wet
14.15- 14.30 vertrek suite met de bus naar locatie voor foto's + dessert
17.OOu vertrek feestzaal
18u avondfeest voor alle gasten
18- 19.30 u receptie
19.45 rent a priest
20.30 avondfeest dinner
11.u - 11.30 dans

ik ben nu volop bezig met de gastenlijst moeten tegen 1augustus bevestigen maar zullen nog deze week beginnen met een aantal mensen op te bellen. sommige, zelfs familie laten toch lang op zich wachten om te bevestigen. voor de rest morgen proef kapsel en make-up en dan zijn we rond denk ik. Hoe zit het met jou voorbereidingen?

groetjes valerie

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 10:07:40

hallo,

onze planning is nog vaag :)

Om 10u komt de suite mij halen in een hotelletje, dan gaan we te voet naar het gemeentehuis.
11u15 wettelijke trouw
Daarna foto's nemen met de suite
Daarna foto's nemen met ons tweetjes
15u30 kerkelijk huwelijk
18u receptie en diner
22u dessert voor extra gasten
23u openingsdans

Wij moeten onze gastenlijst en tafeschikking nog afwerken.
Onze bedankjes zijn net klaar
Ik heb 30 juli proefkapsel en proefmake -up
23 juli moet ik mijn kleedje nog eens gaan passen (het is nog steeds niet klaar)
Onze misboekjes moeten nog naar de drukker (onze muziek is nog niet goedgekeurd)
We moeten nog een binnen foto locatie zoeken als het regent.
Nog een muzieklijst maken voor het feest
Geloftes en speeches nog schrijven.
Openingsdans is nog niet echt helemaal beslist
Bedankjes voor de ouders gaan halen.
Bruidsboeket en corsages gaan kiezen

(als mensen dus 'denken' dat ze nog veel te doen hebben.... welcome to the club!) :)

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 10:39:13

wij trouwen ook die dag en hopen op een zonnetje, maar liefst geen bloedhete dag!

om 9u komt de fotograaf

om 9u30 aankomst bruidegom

dan gaan we foto's nemen

11u45 vertrek richting gemeentehuis
12u30 trouw voor de wet
13u15 einde trouw voor de wet
hierna volgen de familiefoto's en de middaglunch
om 15u trouwen we voor de kerk
om 17u30 aankomst zaal (is half uurtje rijden)
18u tot 19u30 receptie
20u aan tafel

naar het vrijgezellenfeest hebben we het raden naar. we hadden laten weten wie we erbij wouden en ten laatste tegen 25 juli. (moet voor ons op een zondag gebeuren) Nog steeds niets van gehoord of er nu iets is of niet.
de naamkaartjes voor op tafel moeten nog geschreven worden en alsook de kaartjes die de gasten krijgen voor de tafelschikking. tafelschikking moeten we nog doormailen naar de feestzaal.

middaglunch en bruidsdessert maken
2de pas op 2 augustus en proef make-up op 6 augustus.

een fotolocatie zoeken voor de familiefoto's. Dat is blijkbaar niet gemakkelijk!

voor het bruidsboeket heeft mijn ventje nu maandag een afspraak bij een bloemschikker. We hebben iemand anders moeten zoeken omdat de bloemist plots besliste om dan verlof te nemen! (terwijl het al een half jaar vastlag)
nu maandag ook eens langsgaan bij schoonouders om alles nog eens uit te leggen.

2 daagjes voor de trouw maken we alles klaar voor de middaglunch, brengen we de misboekjes, huwelijkskaars en cd bij de pastoor en ga ik lekker kuren!

vrijdag veel rondrijden. auto's wassen, gerief naar feestzaal brengen en auto daar afzetten, sleutel b&b afhalen, rode loper leggen, witte lintjes hangen, enz....

Het lijkt veel als ik het hier opschrijf, maar ik heb toch dat gevoel niet. ik ben nog relax. de stress zal nog wel komen.

groetjes,
sophie

Angelique
14-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 13:17:03

Hey ,

Wij trouwen ook die dag bbbbbrrrrrrrr niet lang meer he

Bij ons is het zo:
8u komt de kapper en make up en fotograaf bij mijn mama
we hebben al 2 kindjes dus die moeten we dan ook klaar maken
10u komt mijn toekomstige en de suite
10u - 11u kleine receptie
11.30 gemeentehuis
12u iets kleins gaan eten en daar ook de foto's van de suite dat is in een oude hoeve
14u naar de kerk
15u vertrek kerk naar ons hotel waar we gaan slapen om daar ook foto's te nemen van ons 2 en de kindjes dat is op 50m van onze feestzaal
17u eerste receptie
18.30u receptie voor gasten van het feest.
22.30 komen er nog bij voor het dessert en avondfeest
en dan FEESTEN !!!!!!!!!!!!!!!!

Wij moeten nog de tafelschikking doorgeven maar anders is alles al in orde ik ben blij want met 2 kindjes is het echt niet simpel ik wou alles goed georganiseerd dat we op de dag zelf niet te veel moeten nadenken er gaat ook een hele dag iemand mee met de kindjes want de jongsten is nog maar 18 maand en hij slaapt nog in de namiddag dus ze gaat tussen de wet en de kerk met de kindjes naar huis . En dan na de receptie komt ze ook naar huis en blijft ze erbij .

Voor iedereen een SUPER trouwdag toegewenst en zeker GENIETEN
Groetjes Angelique

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik24-7-2010 19:04:06

Hey,

wij trouwen ook die dag :-) Het komt echt wel hééél dichtbij nu!

Bij ons is het zo:
vooraf kapper, make-up, kledij aandoen, ...

9.30u: mijn ventje komt mij halen, we toasten op de dag
10.00uu.: vertrek naar stadhuis
10.45u.: wettelijk huwelijk
11.00u.: vertrek naar kerk (stadhuis is bandwerk bij ons hé ;-) hihi )
11.45u.: kerkelijk huwelijk
+/- 13.00u: wij voor foto's, suite naar zaal voor lichte lunch, rest is vrij
17.00u.: ontvangst gasten avondfeest
21.00u.: ontvangst gasten dansfeest

Wij moeten vooral aan de details nog werken, zaken doorgeven aan de zaal, ... alle kleine prulletjes dus :)
Enige grote werk is het bruidsboeket nog, maar wij zijn al bij de bloemenwinkel geweest en die hebben nu even verlof. Na hun vakantie mag mijn ventje zijn ideeke doorgeven en dan zullen we wel bijna rond zijn zeker :-)

Veel plezier aan iedereen die op dezelfde dag als ons trouwt en hopelijk hebben we mooi weer !!

Ook aan alle anderen: nog een fijne trouwdag !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...