Terug naar overzicht
wij hebben ook een bbq wij betalen voor 4 stukken vlees-vis de man met chocoladefontein met fruitsate,s,baveroikes en rijst met bruine suiker 17euro p.p dus ni veel en ze komen het ook zelf bakken info@gunterkokaanhuis.be is een vriendelijke mens je kunt vrijblijvend mailke doen ,weet ook ni tot welke afstand hij gaat maar vragen kost nx he
Bedankt voor de tip, ga zeker is een mailtje sturen! Van welke regio is hij?
Sara ga eens kijken op www.saillart.be We kennen hem (Ben Van Hoof) persoonlijk. Als je de site opent, naar folders gaan en daar kan je ineens de verschillende formules zien alsook de prijzen erbij. Heel schappelijk van prijs, echt verzorgd, lekker. Als we niet de catering van de zaal moesten nemen, hadden we voor hem gekozen. Een vriendin van me zegt;traiteur omnibus in Kontich. Grtjs Emmy
Hey Emmy Ben gaan kijken op de site, maar kom op een site van inter-cream. site over tegels :-) denk niet dat die mijn bbq gaan komen doen... hihi grtjs Sara
Heb het al gevonden denk ik, het is .com ipv .be :-) Catering bedrijf in wilrijk... Wat omnibus betreft ga ik ook eens nagaan... Thx alvast! oh en btw, je checklist was schitterend! Grtjs Sara
Hey Sara,Wij hebben een traiteur genomen voor ons huwelijk volgend jaar en zijn prijzen liggen tussen de 15 en 20 euro de man.Hij bakt ook en gehoord dat er echt een overvloed is aan broodjes en slaatjes erbij.Mss iets voor jullie feestje? Sylvia
Hoi Sylvia, bedankt voor de tip... Maar wij hebben ondertussen onze traiteur al vastliggen :-) Grtjs Sara