Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel bedankje voor mijn toekomstige man

22-7-2010 10:12:58
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een geschenkje voor mijn toekomstige!
Ik zou graag iets speciaal en persoonlijk willen geven, maar ik kan niets meer bedenken (al mijn inspiratie zit in het huwelijk vrees ik )

Welk geschenkje geven jullie? (buiten jullie zelf natuurlijk ;))

Groetjes

sarah
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1720

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-7-2010 10:45:20

Hoi Sarah,

Ik geef niets, behalve onvoorwaardelijke liefde en trouw. hihi
Het wordt bij ons eigenlijk niet gedaan en maar goed ook want er steken al zoveel centjes in ons huwelijk. DE cadeau voor ons is onze huwelijksreis, dus iets mooiers kan ik eigenlijk niet geven.

Maar om jou te helpen, kan je mss beter je toekomstige man eens onder de loep nemen. Enkele mooie cadeaus die ik mijn ventje ooit heb gegeven was een Dupont aansteker (maar als je man geen roker is...), een Mont Blanc balpen, een leren agenda die je kan bijvullen (mss kan je er namen op laten maken). Dit zijn natuurlijk allemaal dingen waar hij iets aan heeft, maar als je toekomstige geen roker is en meer een job met de handen doet ben je hier mss niets mee...

Wouter

Meld misbruik22-7-2010 10:48:27

Sarah,
Reeds verschillende malen verzorgde ik een fotoshoot met bruidjes die dan een mini-album met originele en artistieke portretten van zichzelf aan hun toekomstige gaven.

Een heel persoonlijk geschenk, je geeft immers echt iets van jezelf.
Informatie vind je op mijn website : www.artxpo.be .

Je kan voor zo'n fotoshoot uiteraard ook bij andere fotografen terecht.
Veel geluk!

Wouter

Fotografie ArtXpo

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-7-2010 14:32:42

Wij gaven ook niks meer... uiteindelijk geef je elkaar ook een ring: hét symbool voor het huwelijk. Daar hoefde voor ons zeker niks extra meer bij!

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 17:03:34

Ik doe m'n toekomstige een city-trip cadeau, ben hier al bijna een jaar stiekem voor aan het sparen :) Ik vind het wel leuk om iets te geven dat we als koppel kunnen doen, zo kunnen we er een paar maanden na onze trouw nog eens lekker tussenuit :)

Katrien
7-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 18:49:15

Hallo Sarah,

wij hebben afgesproken dat we elkaar niets geven.
De trouw op zich is al duur genoeg en daar bij we geven ons nu volledig aan elkaar. Iets mooiers kan je niet geven. Ik heb wel een leuk slaapkleedje gekocht, dat gaat hij niet verwachten dus dat gaat hij leuk vinden...

Veel succes ermee!
Katrien

frida
6-2-2010
 Meld misbruik22-7-2010 20:11:47

he, Ik heb mijn man een ballonvaart gegeven en het was een schot in de roos....

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik22-7-2010 21:43:54

Hoi,

Ik had een lief kaartje met een persoonlijke tekst verstopt onder een stapel t-shirts. Op de grote dag's morgens een SMS en het was, hoe klein ook, een schot in de roos.

Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik22-7-2010 22:54:05

Hello, ik heb de bruidssuite afgehuurd in een hotel in Gent, mijn beste vriend heb ik hiervoor ingeschakeld. Mooi gebaar vooral als je 6 tieners in huis hebt! 's Morgens geen last van opkraammuizenissen en gewoon genieten van elkaar dat is mijn ultieme bruidsgeschenk. Het is een ideetje hé, have fun op je dag en geniet ervan! Dat ga ik ook (proberen) doen, greetz Fabienne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...