Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

STRESSSSSSS

22-7-2010 10:56:21
Met nog 7 dagen te gaan, heb ik vannacht de 1e slaapeloze nacht achter de rug.
Ik kan de zaal waar wij ons feest in geven maar niet bereiken. Tot ik overlangs hoorde dat ze pas rond 28juli terug zijn... slik slik slik. Wanneer moet je alles doorgeven naar de feestzaal?????
Jennifer

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 578

martine
25-9-2010
 Meld misbruik22-7-2010 10:59:00

Oei,
Wij moeten 4 dagen voor ons huwelijk het juiste aantal personen doorgeven. Maar misschien contacteren ze jullie zelf wel nog als ze met verlof zijn.
Hopelijk weet je snel meer
Groetjes Martine

Marijke
30-7-2010
 Meld misbruik22-7-2010 11:13:09

Hallo,

Leuk dat we op dezelfde dag trouwen. De 1ste slapeloze nacht, dat valt nog mee :-)
Wij gaan nu maandag het juiste aantal doorgeven, maar wij mogen tot 2 dagen ervoor aanpassingen doen dus ik zou proberen zo snel mogelijk te bellen op 28 juli of anders eens proberen er langs te rijden. Misschien is er wel iemand aanwezig toevallig.

Groetjes en nog veel stressgenot ;-)

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik22-7-2010 11:45:58

Je kan misschien al eens mailen? Dan heb je toch een bewijs dat jij het hebt doorgegeven?

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik22-7-2010 16:31:32

Hey,

wij trouwen op 6/8 en ik heb gisteren alles doorgegeven. Ze vroegen mij, bij het vastleggen van de zaal, om binnen de week voor het huwelijk alles door te geven.
Ik zou ook een mailtje sturen en misschien eens langsgaan (je kan misschien een briefje in de bus steken, die zal wel geledigd worden zeker?)

Groetjes
Ann

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik22-7-2010 17:18:55

wij hebben vandaag alles doorgegeven, maar een week van te voren zou ik het zelf ook wel zeker allemaal willen doorgeven.
Geen paniek! Komt wel in orde.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...