Terug naar overzicht
Oei, Wij moeten 4 dagen voor ons huwelijk het juiste aantal personen doorgeven. Maar misschien contacteren ze jullie zelf wel nog als ze met verlof zijn. Hopelijk weet je snel meer Groetjes Martine
Hallo, Leuk dat we op dezelfde dag trouwen. De 1ste slapeloze nacht, dat valt nog mee :-) Wij gaan nu maandag het juiste aantal doorgeven, maar wij mogen tot 2 dagen ervoor aanpassingen doen dus ik zou proberen zo snel mogelijk te bellen op 28 juli of anders eens proberen er langs te rijden. Misschien is er wel iemand aanwezig toevallig. Groetjes en nog veel stressgenot ;-)
Je kan misschien al eens mailen? Dan heb je toch een bewijs dat jij het hebt doorgegeven?
Hey, wij trouwen op 6/8 en ik heb gisteren alles doorgegeven. Ze vroegen mij, bij het vastleggen van de zaal, om binnen de week voor het huwelijk alles door te geven. Ik zou ook een mailtje sturen en misschien eens langsgaan (je kan misschien een briefje in de bus steken, die zal wel geledigd worden zeker?) Groetjes Ann
wij hebben vandaag alles doorgegeven, maar een week van te voren zou ik het zelf ook wel zeker allemaal willen doorgeven. Geen paniek! Komt wel in orde.Groetjes